Gerektiğinde özür dilemeyi ve teşekkür etmeyi biliyor musunuz?

Özür dilemesini de teşekkür etmesini de bildiğimi düşünüyorum. Bunu bilmeyenlere de üzülüyorum. Yaptığımız yanlışı kabul edememe, özür dileyememe aşırı egodan kaynaklanıyor olmalı. Bence çok büyük bir eksiklik. Bu tür bir insan kendisiyle de barışık değildir bence.

Peki siz gerektiğinde özür dilemesini ve teşekkür etmesini biliyor musunuz?
Gerektiğinde özür dilemeyi ve teşekkür etmeyi biliyor musunuz?
Gerektiğinde özür dilemeyi ve teşekkür etmeyi biliyor musunuz?
Cevapla