Birlikte olduğun kişinin 'iyi' olarak tanımladığın bir özelliğini kendine alma şansınız olsa, bu özellik ne olurdu?

Bu soruyu sadece sevgili olarak düşünmeyin iyi anlaştığınız bir arkadaşınızı veya sıkı bir dostunuzuda yazabilirsiniz veya aileden sevdiğiniz bir üyeyi 😊
Birlikte olduğun kişinin iyi olarak tanımladığın bir özelliğini kendine alma şansınız olsa, bu özellik ne olurdu?
Birlikte olduğun kişinin 'iyi' olarak tanımladığın bir özelliğini kendine alma şansınız olsa, bu özellik ne olurdu?
Cevapla