Bu soruyu sadece sevgili olarak düşünmeyin iyi anlaştığınız bir arkadaşınızı veya sıkı bir dostunuzuda yazabilirsiniz veya aileden sevdiğiniz bir üyeyi 😊
Birlikte olduğun kişinin 'iyi' olarak tanımladığın bir özelliğini kendine alma şansınız olsa, bu özellik ne olurdu?
Sanırım en çok duygularına sahip çıkma huyunu seviyorum ben bu konuda pek becerikli olamıyorum mantığım ele geçirir beni, duygularına sahip çıkıyor olma kısmının bende de olmasını isterdim onda olduğu kadar
Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı.
Çok sıcakkanlı ya yani birlikte değiliz belki de hiç olamayacağız ama onda en çok beni çeken şey bu gerçekten çok sıcak canlı yani böyle insanlara çok yakın çok cana yakın çok böyle güleç çok mutlu zaten beri en çok çeken şeylerden birisi de bu oldu yani mesela normalde de Ben sizinle de felan gülüyorum ama o beni azarlayınca benim daha çok hoşuma gidiyor çünkü azarladıktan sonra geri bu sefer kırdığını biraz zannediyor herhalde yani kırıldığımı filan zannediyor bu sefer daha komik oluyor güldürmek için😂 eğer ondaki bir özelliği kendimi alacak olsaydım bu sıcakkanlılığını alırdım insan canlısı yani böyle bir kere konuşunca anlıyorsun zaten diyorsun yani bu adamdan bana kötülük gelmez.
Annem örnek alayım annem dünyanın en iyi kalbi olan bir kadın bende onun gibi olmak isterim çok temiz kalbi var yemez yedirir kim olursa olsun bu kişi.
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Birlikte olduğun kişinin 'iyi' olarak tanımladığın bir özelliğini kendine alma şansınız olsa, bu özellik ne olurdu?