Erkek arkadaşım sudan bir sebeple 1 saat önce benden ayrıldı, şimdi ben başkasıyla konuşayım mı konuşmayayım mı?

Saçma sapan sudan bi sebeple ayrıldı, hiç çaba sarfetmedi. Ben çok üzüldüm. Bana bide diyo ki sen benden vazgeçemezsin şimdi birsürü mesaj atarsın falan filan. Ben de atmam merak etme hatta numaranı silerim dedim tamam dedi.
Şimdi ben oturup acı çekip bir ihtimal onun beni aramasını mı bekliyim? Yoksa hiç acı çekmeden, üzülmeden, yalnızlık yaşamadan hemen birileriyle konuşmaya mı başlıyım?
Erkek arkadaşım sudan bir sebeple 1 saat önce benden ayrıldı, şimdi ben başkasıyla konuşayım mı konuşmayayım mı?
Cevapla