Konuşma dediği bir erkek arkadaşımla unutup konuştum. Ayrılmakta haklı mı?

1 sene birlikteydik. bi erkek arkadasima konusma demisti. instgramdan engelle demisti engellemistim ama whatsapta engelde olmadigi icin unutup yazdim. isle ilgili bisey konusmustum. yazismalari silmedim sevgilimin yanina giderken. unutmustum cunku konusma dedigini bide yazismalarda da yanlis bisey yoktu. sevgilim okudu ve orada birakip cikti engelledi 2 aydir ayriyiz bi kac defa konustuk gorustuk ama anlamiyo. surekli anlatmaya calistim. kendiside yanlis bi konusma yok aranizda ama konusma demisim diyip duruyo. Dun de gorustuk yine ayni seyleri soyluyo ben sarilmaya calistim öptum oda sarildi öpunce optu ama barismadik bugun tekrar gorusecektik gorusleim dedim tamam dedi ama aradim cevap vermedi gorusmedik yani. ne yapmaliyim bu saatten sonra. Ben cok ugrastm. seven bi insna boyle basit biseyden ayrilir mi..

Konuşma dediği bir erkek arkadaşımla unutup konuştum. Ayrılmakta haklı mı?
Cevapla