Sakince sessizliğime sığınırım ve herkesi gözlemlerken bir yandan da dualarımla Allah'a emanet ederim kendimi. Herkesden uzak durur, kendimi koruma altına alırım. Sanırım hüzünlü olurdu benim için, hürriyetine tutkuyla bağlı bir savaşçı hüznü... Çıkınca nasıl kutlama yapacağımı planlardım belki. Kurtulunca ise insanlar gözlerime daha ürkütücü gelirlerdi, net...🖤🖤👀
Hastaların söyledikleri pek ciddiye alınmıyor. "Buradan çıkmak istiyorum" denildiği zaman, "İnşallah çıkacaksın" diye karşılık veriyorlar. Bazen öğleden sonra veya sonraya doğru, doktor yanında üç beş kişiyle geliyor, nasılsın diyor ve durumdan bahsediyor, gidiyor. Ana giriş kapısında göz taraması ve şifre var. Personel harici giremiyor veya çıkamıyor. Pencerelerde kalın parmaklıklar var, kapılar akşam belli bir saatten sonra kitleniyor. Bazı noktalarda silahlı, bazı noktalarda coplu güvenlik görevlileri var. Yani buraya sağlam birisi girerse, deli olup çıkıyor. Akıllı olduğunu kanıtlaman ise oldukça güç. Öyle hastalar var ki, yalan ruhlarına işlemiş. İşin garibi, o kadar profesyonelce yalanlar söylüyorlar ki, inanıyorsun ve yalan olduğunu göremiyorsun.
Keşke beni oraya alsalar, en azından üzerimde baskı olmayacak istediğim gibi takılırım zaten ne desen kimse dikkate almıyor orada. Sevmediğin biri gelirse ziyarete ağzına geleni say sonra şaka yaptım be ne kızıyorsun hemen deli misin de ciddiye alıyorsun demek güzel olurdu 😂
Boş malzeme çıkar orada niye çıkarsınlar diye uğraşayım ki tecrübe edinirim deli olmak nasıl bir duygu hep merak etmiştim iyice deliye vurup doktorlarka teşekkür geçerim aslında baya eğlenceli olabilir ha 😂😂 Deli fıkraları anlatırım herkesi başıma toplar toplu isyana sürükler iç karışıklık çıkartırım siyasiler gibi olmayacak vaatlerle yandaş medya grubu kurar üstün güçlerim olduğunu herkese söylemelerini isterim. Akıllı oldukda ne oldu az da deli olalım 😂😂
Bu ülke zaten dışa kapalı bir ruh hastalıkları hastanesi. Ama tedavi değil daha çok daha çok izolasyon vadediyor. Sokakta gördüğümüz insanların çoğu mental olarak hiç de sağlıklı değil.
Bir süre dinlenirim orada, okuyamadım kitapları okurum. İyi gelir sanki.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ben hep 50 liralık benzin alıyorum demem😂 ben dolarla mı maaş alıyorum da demem🤣 Avrupa aç bizi kıskanıyor hiç demem🥳 sanmıyorum sen buraya fazlasın der çıkarırlar...