Olağanüstü berbat geçen bir haftadan sonra hiçbir şey hayâl etmemiş olmama rağmen bol buluşmalı, bol temiz hava almalı bir hafta sonu oldu benim için. İlk defa üşümekten rahatsız olmadım. Hafta içi susmayan telefonuma inat iki gündür hiçbir çağrıyı açmadım. Çok minnoş biri beni kendime, moralimi de yerine getirmek için işini gücünü erteleyip çok uzaklardan yanıma geldi.
Kendisine buradan da teşekkür etmek istedim 😍😌 Umarım sizin de hafta sonunuz içinize sinmiştir ve haftaya bomba gibi başlarsınız 😚
Hayal ettiğiniz hafta sonu neydi, ne yaşıyorsunuz?
Tam hayal ettiğim gibi bir hafta sonu geçirmekteyim. Bu hafta sonu çok güzel geçti/geçiyor.. Seninde süper bir hafta sonu geçirmene, kendini çok iyi hissetmene sevindim. Çağrılara dönmeyerek bazen kişi en doğrusunu yapıyor... Uzun telefon konuşmaları, yazışmalar yüzünden kişi kendisini ihmal edebiliyor. Herkesin şarj olmaya, kendini ödüllendirmeye, kendisiyle kalmaya hakkı var
Ailemle geçirdim, arkadaşlarımla görüşücem, düşündüğüm gibi yaşayamadım ama çok şükür.. yarınlar kaçmıyor yaşarız elbet sağlık ve imkan olduktan sonra..😊