Kadınlar ve erkekler her olaya farklı pencereden mi bakar?

Hep kadınlar erkekleri , erkekler de kadınları birbirlerini anlamamakla suçlar. Bunun sebebi aynı olaylara farklı pencerelerden bakmalarıdır bana göre. Sizce de öyle değil mi? Aynı pencereden bakmayı mı öğrensek acaba önce.
Kadınlar ve erkekler her olaya farklı pencereden mi bakar?
Kadınlar ve erkekler her olaya farklı pencereden mi bakar?
Cevapla