Karma; hem fiziksel hem de zihinsel her türlü eylemin sonuçlarının kaçınılmaz olduğunu ifade eder; düşündüğümüz her şey ya da yaptığımız her eylemin sonuçlarının, bizi bu yaşamımızda ya da sonraki yaşamımızda etkileyeceğini söyleyen bir kuraldır.Sizin karmaya inancınız var mı veya gerçekten yaşattığınız şeyi yaşadınız mı?
Karma yasası gerçekten var mı ve karmaya inanıyor musunuz?
Kişilik & Karakter konusunda 19,5b cevap paylaştı.
Karma yasası her zaman vardır. Evrende yalnız değiliz ve duygularımız metafizik boyutunda herşeyi etkilerden herşeydende etkileniyor. Bununla birlikte ortamı, insanları ve hayatıda etkilediğimizi düşünüyorum.
Kesinlikle inanıyorum. İster İlahi adalet de ister Karma Yasası de , herkes bilerek ya da bilmeyerek başkasına yaşattığı şeyi yaşıyor ve o anda da kime ne yaptığını çok iyi hatırlıyor. Çok özel durumlarda , yani gerçekten samimiyetle acı çekerek özür dilediğinde, vicdani olarak rahatsız olup tövbe ettiğinde kırılma olabiliyormuş sadece. Kimseyi , hiçbir canlıyı mutsuz etmemeye gayret etmeliyiz.
Bu hep vardı zaten, ismine "karma" diyelim veyahutta başka bir şey.. Benim inancıma göre yapılan veyahutta düşünülen; her iyilik ve her kötülük karşılığını mutlaka bulacak..