Çocuğunun olmayacağını bilen bekar bir kız hayatını yarım mı yaşamalı?

Kendisini kusurlu hisseden ama elinde bir şey olmayan kimseyede şans veremeyen biri hayatını eksik mi yaşamalı mutlu olmayı hak etmez mi?
Çocuğunun olmayacağını bilen bekar bir kız hayatını yarım mı yaşamalı?
Cevapla