Özgürlüğünüz, hayatınız, olup bitenler, her şeye rağmen kurulan hayaller... "Nereye gidersem gökyüzü benimdir" bu sözü benimseyebilecek kadar güzel bakabiliyor musunuz hayata, gökyüzüne?
"Nereye gidersem gökyüzü benimdir" bu kadar güzel bakabiliyor musunuz hayata?
Özgürlüğüm ve hayatım işte bu iki şeye asla kimseyi karıştırmam, kimse müdahale edemez. Hayata hep olumlu bakmaya çalışıyorum, olup biten her şeyden pozitifi çekip çıkarıyorum. Benim hayatım, benim kararlarım, benim seçimlerim, benim gökyüzüm. Bi an huzursuzluğa kapılmaya, negatif şeylere tahammülüm yok. Kanayan parmağı sarıp sarmalamak yerine, kesip atmaya benziyor. Ve bunu yapabildiğim için, benim gökyüzüm masmavi, kirlenmemiş :) tek bir kara bulut yok, olumsuza, karamsarlığa yer yok. Nereye gidersem gideyim gökyüzü benimdir ✌️
Bir söz vardır hani; "Hepimiz birer çukurun içindeyiz ancak bazılarımız yıldızlara bakıyor." Diye. Bu da öyle bir şey. Nereye gidersek gidelim gökyüzü bizimle de olsa, bazı çukurlar bizi gökyüzüne teslim etmiyor. Hayata hep pozitif yönden bakmaya çalışırım fakat bize dibi gösteren taraflarının olabileceğini de unutmamak kaydıyla...
Hayata sürekli olumlu tarafından bakamıyorum yapmaya çalışsam da olmuyor gerçekçi olmuyor. Yaşanılması gereken bir acı bir üzüntü varsa onu yaşamam gerektiğini düşünüyorum, her ne olursa olsun olanları yok sayıp kendimi mutluymuşum gibi yapmak yorucu oluyor. Başıma gelen olayları yaptığım işlerin karşılığını iyi veya kötü sonuna kadar yaşamalıyım ki ondan sonra hayatıma daha rahat devam edebileyim. Elbet hayata güzel baktığım oluyor ama her an her dakika değil, yeri geldiğinde bakabiliyorum.
Herkesin bir nedeni var mutlu olmak uğruna. Bir güneşi var, bir yağmur tanesi, serinletir ya. Gökkuşağın var her renk senin kim karışır ki? Bir şarkıda bu cümleler geçiyordu. Evet benimdir onlar her renk benim. Güneş benimdir, yağmur kar fırtına benim. Mutlu olmak için sahip olduklarımı seviyorum.
Gökyüzü her yerde aynıdır. Nerede olursak olalım aynı gökyüzüne bakarız. Ve ben, nerede olursam olayım o gökyüzü de benimdir. Aslolan huzur. Gerisi teferruattan ibaret.
Kişilik & Karakter konusunda 19,5b cevap paylaştı.
Evet, tek şansım var ve onu en güzel şekilde kullanmak için çabalıyorum.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Artık bakabiliyorum. Hayatta karşımıza çıkan insanlar, yaşadığımız olaylar kötü de olsa bize bir şeyi öğretmek için geldiler. Hiçbir şeyi boşa yaşamıyoruz. Hayatla kavga etmek bize hiçbir yarar sağlamaz. Kavgamız hayatla değil içimizdeki karşıt güçleri anlamakla olmalı. Bunu anladıktan sonra nereye gittiysem gökyüzü benim oldu...
Kendi evimin balkonunda bakıyorum sadece gökyüzü benimdir diyorum rahat nefes alabiliyorum ama başka yerde bu aklıma gelmiyor çünkü başka yerde huzur olmuyor kişi tek başına kalınca güzelliklerin farkına varıyor