Moralim bozuk olduğunda direkt uykum gelir. Uyuyunca sanki her şey geçecekmiş gibi bir hisse kapılırım. Uyurum ama uyandığımda yine aynıdır her şey... ay bi keyfim kaçtı yine düşünce 😑
Merhabalar☃️ Moralim bozuksa gerçekten uyku tutmaz beni. Uykum gelmesi imkansız gibi bişey. Sabahladığım dönemler oldu o yüzden. Bol kahve içince birde moralim düzelsin diye güya aksine sabahı sabah etmişimdir. Moral bozukluğuna uyumak bana göre değil. Kaçar gider uzaklara uyku. Bir elimde kahve gezer dururum evin içinde. Olmadı bir pencere açarım bir sigara yakarım oda olmadı müzik , öyle bir bakmışım sabah olmuş.. Gözler balon misali..
Uykum kaçar ve ben zorla uyumaya çalıştıkça uyumak imkansızlaşır. Bu yüzden kendimi yorarım ve bedenim bitkin, gözlerim kapanacak hale gelene kadar da yatmam. Sonrası zaten derin bir uyku oluyor, bu seferde uyanmak bilmem. Tuhaf bir hal…
Moralim bozuk olduğunda uyuyanlardanım. Ya kendimi dışarı atarım deniz kenarına gider denizi izler ağlarım ağlarım biraz kendime gelip eve gelip uyurum..
Kişilik & Karakter konusunda 11,8b cevap paylaştı.
Normalinde çok zor uykuya dalan bir insanım ama moralim bozukken hemen uyurum. Bir şeye canım mı sıkıldı uyanalı bir saat dahi olsa giderim yatağıma en fazla beş dakikada uykuya dalarım.