Heyecanımı nasıl yenerim bu hisler beni çok yoruyor?

İçimde anlamsız bir heyecan var. Sınava giderken, bilmediğim ortama girerken, alttan dersin sınavları var her girdiğimde heyecan yapıyorum. Onun dışında hayatımda ciddi adım atarken zaten kalbim çıkıyor ya insanlara kendimi yanlış tanıtırsam ya böyle olursa ya şöyle olurda bir olumsuzluk silsilesi içindeyim napmaliyim hiç iyi hissetmiyorum hiçbir yere ait değilim sanki çok üzgünüm.:(
Heyecanımı nasıl yenerim bu hisler beni çok yoruyor?
Cevapla