Teşekkürler sevgili rehberim @KürkMantoluHayri :)
Anlatmak isteyip de anlatamadığın şeyler olduğunda ne yaparsın?
Teşekkürler sevgili rehberim @KürkMantoluHayri :)

acı çektiririm
Eğer anlatamıyorsam hissettiğim nefreti, hayal kırıklığını, acıyı bana bunu yaşatanın canını yakarım
Bir kağıda yazarım sonra da yazdığım kağıdı yakarım😄 böylelikle içime dert olan şeylerden kurtulmuş olurum
Cevap
8Cevap
İçimde duruyor.
Ve içimi yakıyor.
Ifade etmek istediğim her hangi bir konuyu rahatça dile getirebilirim yazılı veya fiziksel fark etmez.
Zaten en sık yaşadığım bir durumdur bu malum. bir şey yapamıyorum nötr tamamen ama kendi içim de süper novalar gerçekleşiyor.
Kendi kendime anlatırım ya da yazarım. Çok bunaldıysam dua eder Allaha anlatırım bazen de Kulaklığımı takıp alıp başımı yürürüm.
Böyle bir durumda bir bardağa su koyuyorum ve o bardağa anlatıyorum. Sonra suyu döküyorum.
İçime kapanırım giderim ağlarım yapacak bir şey yok ya da seks öpüşme
Mezarı bekliyorum bu sırlar benimle mezara gidecek çünkü
böyle bir durum yaşamadım, yaşarsam da dayanamam söylerim ben :)
Bu benim hep yaşadığım bir durum
Bir şey yapmıyorum
Artık alıştım fazla etkilemiyor
Susmayı tercih ederim veya o konudan uzak dururum.
Karşı taraf anlayana kadar anlatmaktan vazgeçmem
Bir yolunu bulup anlatırım
anlatmam :D belki kankama anlatırım
Olmuştur ama ne yapam
İçindekilerin yanına eklenir
Ağlarım ve anlatmamak üzere susarım.
Hicbisey yapmıyorum. Sessiz kalırım.
sessiz kalıyorum
Siir yazarim
Bağırırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar