Anlatmak isteyip de anlatamadığın şeyler olduğunda ne yaparsın?

İçini öyle duygular kaplar ki bazen; karamsarlık, çaresizlik, umut, mutluluk, hüzün, sevgi, boşluk veya daha başka duygular. Anlatmak istersin, paylaşmak istersin ama paylaşacağın, anlatacağın kimsen yoktur etrafında. Yapayalnız, kimsesiz, boşlukta hissedersin ya o anda kendini. İşte o zaman ne yaparsın?
Anlatmak isteyip de anlatamadığın şeyler olduğunda ne yaparsın?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler!
Teşekkürler sevgili rehberim @KürkMantoluHayri :)
Anlatmak isteyip de anlatamadığın şeyler olduğunda ne yaparsın?
Cevapla