Emeğim boşa gitti diye üzülüp, emeğinize acıdınız mı hiç?

#SelâmGençlik🦄🍀🍏⭐❤️ Herhangi bir amacınıza giden yolda, ya da bir insanla dostluğunuzda, veya çok başka bir nedenle emeğiniz israf oldu gibi hissedip pişmanlık yaşadınız mı ve neden?
Emeğim boşa gitti diye üzülüp, emeğinize acıdınız mı hiç?
Emeğim boşa gitti diye üzülüp, emeğinize acıdınız mı hiç?
Cevapla