Fiziki yorgunluk geçer de, ruhun yorgunluğu geçmez bir türlü.


Kalbim, yüreğim, çok yorgun...
Tahammül etmekte, sabretmek çok ama çok zorlanıyorum...
Umudum var ama umutlarımdan büyük problemler var.
Öyle bir çemberin içindeyim ki, mecburiyet içerisinde mucizeleri beklemek, kaderim olmuş.
cut.
"Cut "
Bu kelimeyi siteye ilk geldiğim yıllarda tanınan bir üye kullanıyordu. Muhtemelen aynı kişi yine kullanıyor 😊
1 - https://www.kizlarsoruyor.com/uye/cakmauye
2- https://www.kizlarsoruyor.com/uye/paranoyak-man
İlk 2 hesabım bunlardı :)
Doğru hatırlıyorum. :)
Eskiler iyiydi :)
Gerçekten öyleydi. O zamanın üyelerini, sorularını, yorumlaşmaları özlüyorum..
Bende öyle... Kaybolduk :)
Maalesef. 😏
Hayırlısı diyelim : )
Amin :)
İnsan doğduğunda nihayete olan yolculuk başlıyor. Öyle veya böyle , hem zihinsel hem bedensel yorgunluk hasıl oluyor.
Önemli olan , sona geldiğimizde heybemizde neler var , yeni başlangıç için yanımızda neler getirdik...
Her gün her saat, her an 120 kilo taşıyorum. Yaşlandım ve yoruldum artık, ğstelik benim seçuö, bu sebeple, dışarıdan gelenler ile birlikte, duygusal bezginliğimde çok maalesef 🙂
Cevap
21Cevap
Bu aralar tamamen fiziksel yorgunluk çekiyorum. Uzuun bir süre dinlenmeye ihtiyacım var.
Ben iki tarafli da yorgun degilim. Vur patlasin cal oynasin.
60 70 80 90 hobaaa. d
Ne mutlu sana 😊
Saol. Darisi senin basina.
Sağol teşekkür ederim 😊
Rica ederim 🙂
İkisi de birbirine baskın.. ruhen yorgunluk tonlarca yük sırtında gibi, fiziksel yorgunlukta ruhu sömüren bir çöküş.
Bu aralar kendimi ruhen çok yorgun hissediyorum... ve dediğin gibi geçmiyor...
Duygusal olarak daha yorgunum fiziksel yoğunluğum geçiyor çoğu zaman.
duygusal yorgunluğum olacağına fiziksel olsaydı keşke
duygusal olarak yorgunum. sabah 24 nöbetinden çıktım ama fiziki yorgunluğum hiç yok.
İkisindede yorgun değilim, yroulmayı sevmiyorum.
En güzeli
Teşekkür ederim reis.
Senin şu depresif hallerin de hiç bitmiyor yahu
Demekki beni tanıyorsun...
Yoo daha dün geldim nerden tanıyabilirim. Sadece soruların seni ele veriyor
Dün geldin, bugün 2 soruma yorum yapıp, yıllardır tanıyormuş gibi yorum yapıyorsun.
Sence aklı olan insan buna inanır mi? 😊
Tamam öyleyse sen inanmamayı tercih et olur mu
Eh Allaha şükür akla sahibim. Dolayısıyla inanmayacağım 😊
İnsanları anlama çabam ve sabrım karşısında umarım sevap pointleri alıyorumdur yoksa gerçekten yazık bana
Sevap point?
Bence de yazık sana..
Sevap puanı işte
Bugün fiziksel yarın ne olur bilemiyorum 😅
Aman fiziksel olsun. O geçiyor bi şekilde :)
Amin <3
Her türlü dinç biriyim hayat beni pek yormadı 😎
Nasıl başarıyorsunuz bunu?
Aslında haklisiniz. İç huzuru çok önemli.
Eyvallah 👍👍
Fiziksel yorgunluğum fazla.
Zihnen yorgunum ve yorgunluğum geçmiyor...
Fiziksel olan yorgunluk ağır basıyor.
Her iki türlü de yordu hayat sağolsun
her ikiside birbirinden beter
yorgun değilim 2 türlü de
Duygusal olarak.😕
O hepimizde var.
Fizelsel daha zor
Fiziksel dinlendiğiniz vakit geçmiyor mu?
Aslında tam tersi.
Ruhsal olarak yorgun insan fiziki olarak da bitkin düşer. Çünkü bedeni yöneten kalp ve akıldır.
Aklınız dolu ruhunuz yorgun olduğunda fiziki olarak dinlenseniz bile yorgunluk bitmez.
Ama aklınızda olan bir sorun olmadığı ve sadece bedensel yorgun olduğunuzda bir yerde oturmak veya uyumak fayda verir. Dinç şekilde ayağa kalkarsınız.
Aynen öyle..
Neden hocam? Hayırdır?
Fiziksel pert oldum ben
Manevi yönden yorgunum
Duygusal.
Ikiside..
fizik
duygusal zihinsel vs
Duygusal..
İkisi de var
Her ikisi
Her ikisi de
Hayat yordu be..
Duygusal
Duygusal olarak
Duygusal...
Duygusal
Fiziksel olarak
Duygusal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?