İçe dönük bir karaktere sahip olmak duygularını abartılı bir şekilde yaşayamicağın anlamına gelmiyor? İçe dönük karakter yapısına sahip olan insanlar sadece sosyal hayata karşı pek katılım, aktiflik göstermezler. İçe dönük bir karaktere sahibim fakat duygularımı zirvede yaşarım. Saçma bir soru olmuş
Kimsenin bilmesine görmesine veyahut eleştirmesi gerek yok harika bir şey miss gibi. İnsanların bilmesi görmesi eleştirnesi enejimizi düşürür oyuncak gibi oynarlar ve buna gerek yok. Güzel soru için teşekkürler.
Kişilik & Karakter konusunda 11,8b cevap paylaştı.
Daha çok içime dönük yaşıyorum. Abartılı yaşadığım zamanlarımda olmuştu. Ama zaman geçtikçe, tecrübe edindikçe insan çok daha içinde yaşamaya başlıyor. Korkuyor çünkü :duygularını gösterdikçe, abarttıkça kırılmasından korkuyor. Bu yüzden çoğu şeyi içimde yaşıyorum artık.
Ben duygularımı çok istesem bile coşkulu yaşayamayanlardanım. İçinde barındırdığım duygum ne olursa olsun genelde daha içe dönük oluyor ve öylede kalıyor. Ne zaman kahkaha attığımı, ne zaman hıçkıra hıçkıra ağladığımı hatırlamıyorum. Genelde poker bir ruh haline sahibim.
Çok mutlu olsam bile sadece gülümserim. Bu açık açık belli edemem kesinlikle. Hep böyle oldu. Sanırım bundan sonrada hep böyle kalacak. Hoş halimden memnunum çoğu insan soğuk bulsa da çok önemsemiyorum açıkçası.
içe dönük bir adamım ben pek dışa dönük yaşamam duygularımı içten içe yaşarım.. genelde yansıtınca anlaşılmamak yoruyor beni çünkü.. insan duygularını dile getirdiğin de ya da bunu söylemek istediğin de karşıdakinin onu hissettiğini düşünerek yapar ve karşısındaki kişi bundan çok uzak davrandığında hem boşuna gidiyor olanlar kırılıyorsun sonra yorucu bu.. en iyisi içten içe yaşamak zaten seni hisseden kişi sana yaklaşıyor.. açıyorsun içini ona
Ne kadar dışa dönük olsam da, değişken Bi yapım var. Bazen kimin neyi nasıl hakettigine göre de değişiyor durumum aslında. Seviyorsam seviyorum derim net şekilde; ama hissettirebilmek biraz tikaniyorum açıkçası. Yani seviyorum dediysem uzatma bil işte be misali 😄Bunu örnek olarak söyledim. Sevmediğim insana da sevmiyorum seni demek yerine uzak durmayı tercih ediyorum. mesela bana karşı düşmanlık dahi beslese ben ona aciyorum. Bunları inkar edemem. Soru çok güzel emeğine sağlık.
Abartılı derken zirvede yaşıyorum duygularımı evet, her şeyim fazla uç noktadır bu anlamda fakat dışarıya yansıtmam bunu, içimde yaşarım. Yapısal bir durum sanırım…
Bu hangi duygunun dışa vurumuna bağlıdır. Her duygu abartılı yaşanmaz. Birini sevindirebilmek ise bunu o kişi ile abartılı yaşamakta güzeldir. Çocuk olmak belki bu yüzden vazgeçilmezdir. Sadece kendi durumun için yaşayabileceğin duyguların belirli kısımları dışa yansımasında abartılı yaşanmaz ama diğer yönde içinde yaşamakta gerekir. Her duygunun farklı yönleri vardır.
Abilerim ve kankam dışında kimse ne hissettiğimi veya duygularımı anlamaz. Yanii hayatım boyunca sadece 3 kişiyle hissettiklerimi paylaşırım başka kimseye duygularımı söylemem. Sanırım içe dönük gibi oluyorum...
Yüksek yaşıyorum bu abartı gibi görülüyor ama ben aşırı duygusal hassas biriyim sebebi bu. Göstermek hoşuma gitmez ama akan gözyaşlarıma hiç engel olamadım.
Duygularımı hep abartiyorum ama elimde olmadan yaşıyorum , ikili ilişkilerim bu yüzden bitiyor burcum yay ve yükselen akrep aslında daha rahat olmam gerekirken daha bı üst seviyede seviyorum 🪄😂
Duygularımı gerek içsel gerek dışsal yaşayabilirim. Benim için en dikkatli davranışım duygularımı kontrol ediyor olmamdır. Hiçbir kimseye eşit davranmam