Duygularını abartılı yaşayanlardan mısınız yoksa içe dönük bir karakteriniz mi var?

Duygularını abartılı yaşayanlardan mısınız yoksa içe dönük bir karakteriniz mi var?
Duygularını abartılı yaşayanlardan mısınız yoksa içe dönük bir karakteriniz mi var?
Duygularını abartılı yaşayanlardan mısınız yoksa içe dönük bir karakteriniz mi var?
Cevapla