
Ben kendimin kazdığı çukura
düşmüş gibi hissediyor olsam da
Güvendiğim bütün insanların bir şekilde
beni iteklemesiyle düştüm buraya
çıkmak istiyorum olmuyor
çıksam da yeni bir çukur beni buluyor..
Anlamıyorum ne oluyor..
Bu hayatta herkesin bir çukuru var bilerek düştüğü itildiği bir şekilde takılıp kaldığı dönüp dönüp en başa sardığı olması için çabaladığı olmadığı zaman üzüldüğü mutsuz olduğu bazen o yüzden kaybettiği bir çukur..
çünkü her insan bu hayatta bir şeylere takılı kalmıştır bir süre aşmak istememiştir ya da aşmaya çalışsa bile başaramamıştır istekleri onu zorlamıştır ya da içindeki ses kulak vermiştir
peki sizin o sürekli takılı kaldığınız bir çukurunuz var mı?
#DengesizBirAdam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer