Herkesin içine düştüğü çıkmak istese de çıkamadığı bir çukuru vardır, senin çukurun nedir?

Herkesin içine düştüğü çıkmak istese de çıkamadığı bir çukuru vardır, senin çukurun nedir?


Ben kendimin kazdığı çukura

düşmüş gibi hissediyor olsam da
Güvendiğim bütün insanların bir şekilde
beni iteklemesiyle düştüm buraya
çıkmak istiyorum olmuyor
çıksam da yeni bir çukur beni buluyor..
Anlamıyorum ne oluyor..

Bu hayatta herkesin bir çukuru var bilerek düştüğü itildiği bir şekilde takılıp kaldığı dönüp dönüp en başa sardığı olması için çabaladığı olmadığı zaman üzüldüğü mutsuz olduğu bazen o yüzden kaybettiği bir çukur..

çünkü her insan bu hayatta bir şeylere takılı kalmıştır bir süre aşmak istememiştir ya da aşmaya çalışsa bile başaramamıştır istekleri onu zorlamıştır ya da içindeki ses kulak vermiştir

peki sizin o sürekli takılı kaldığınız bir çukurunuz var mı?
#DengesizBirAdam
Herkesin içine düştüğü çıkmak istese de çıkamadığı bir çukuru vardır, senin çukurun nedir?
Cevapla