Kendi açımdan erkekler için 1_Ayakça çiş yapabilmek, cidden kadın olmanın en zor yanı, bazı klozetler oturlmayacak kadar pis 2_İstediğim saatte sokağa çıkabilme özgürlüğü 3_İşe gitmeden önce yüzünü yıkayıp,5 dakika içinde giyinip çıkabilmek
Sizce erkek ya da kadın olamanın en iyi 3 yanı nedir?
Erkek olmanın güzel yanı; regl yok, regl sancısı yok, hamilelil yok, doğum yok, kıl derdi yok, makyaj derdi yok, kızlık derdi yok. Kadın olmanın güzel yanı; bir işe sahip olma zorunluluğu bizim kadar değil, erkekler gibi askerlik manileri yok, memur olunca saç ve sakal kısaltma (soyulmuş hıyar gibi) dertleri yok
Erkek olmanın en iyi 3 yanı: Baba olabilmek Adam olabilmek Soğuğa karşı direnç
Erkek olmanın en zor 3 yanı: Ata erkil toplumda üstüne yüklenen gereksiz sorumsuzluk. Erkek adam da ağlar, dışarıya karşı güç gösterisi yapmak zorunda olmak. Paran yoksa karakterin ne olursa olsun adam yerine konmamak.
bizde sevgili bulmakta sorun yaşıyoruz, devamlı para kazanma beklentisi var, artı kadınların ve toplumun güçlü erkek takıntısı, çoğu parasız erkeği hayattan ümidini kesmeye itiyor
Pis klozete oturmadan üstümü de batirmadan işimi görebiliyorum o pis tuvaletlerin saçtığı enfeksiyonlar üreme sistemimize ne kadar zarar veriyor biliyor musun?🤔
Paran varsa erkek olmak mükemmelde paran yoksa erkek olmak yük gibi, toplumda saygı duymazlar, ailen bile adamdan saymaz, hiç bir kadın yüzüne bakmaz,çevrende arkadaşların kalmaz, kadınlar işsiz diye öyle manevi çöküşleri yaşamazlar