Sizce erkek ya da kadın olamanın en iyi 3 yanı nedir?

Kendi açımdan erkekler için
1_Ayakça çiş yapabilmek, cidden kadın olmanın en zor yanı, bazı klozetler oturlmayacak kadar pis
2_İstediğim saatte sokağa çıkabilme özgürlüğü
3_İşe gitmeden önce yüzünü yıkayıp,5 dakika içinde giyinip çıkabilmek
Sizce erkek ya da kadın olamanın en iyi 3 yanı nedir?
Sizce erkek ya da kadın olamanın en iyi 3 yanı nedir?
Cevapla