
Yoksa benim gibi yan gelip yatıyor musunuz?
#LacivertGandalf

Hayallerim için daha da çabalarken, hayata sarılırken, o başarıların bedava olmadığını, benim mücadelemle olduğunu görmek, bilmek, yaşamak ve ilan etmek ayrı bir gurur kaynağı oluyor benim için. her şey kolayca olsaydı belki bu kadar ruhsal ve mental beslenemezdik. En büyük zaferler en büyük savaşların ardından gelir. En parlak güneşler de en karanlık gecelerin ardından doğar. İnsan kendisine, hayatına, hayallerine saygı duyuyorsa yılmaksızın çabalar ve bu süreçte kendisine çeşitli hayat dersleri edinir, tecrübe birikimi elde eder. Hevesler yarı yolda kalır, gelir, geçer, fakat mantıkla yolunu bulan hayaller, gerçekleşir en nihayetinde...🦄🍀🍏⭐❤️
Tabii ki, “armut piş ağzıma düş” olmuyor öyle. Hayallerimin peşinden severek koşuyorum hemde. Tek tek gerçekleştiriyorum Allah’ın izni ile. Bi hayalim gerçekleşmeden ötekinin hayalini kurmaya başlamıyorum :D şimdi listede var bi hayalim.. kadere inanırım olacak olacak 💪
Herkes kadar ben de çabalıyorum elbette.. Kesinlikle insan yaşamı boyunca zaten bir şeyler için çaba göstermezse asla sahip olamaz istediklerine.. Ne demişler bazen hedefe ulaşılmasa bile o yolda ölmek mübahtır.. Keyifli günler..
Çabaladım. Şu an sabretme dönemimdeyim. Sonra yine bir çabalama maratonuna gireceğim. İşleri hayatı yoluna kadar gençlik ziyan olacak yapacak bir şey yok.
Cevap
26Cevap
Hayatım elden gidiyeah
Valla deniyorum ama sonum iyi olmayacak gibi
Fazlasıyla çabalıyorum, taşın suyunu çıkartırım.
Olmayacak hayallerin peşine hiç düşmedim ancak gözünü kestirdiğim hayaller için çabaladım ve elde ettim.
Kimisi için uğraşıyorum kimisi için biraz bekliyorum. Toparlanıp çalışmam lazım ☺️
Çaba sarf etmiyorum ama gerçekleştirme konusunda adımlarım oluyor zaman zaman.
Yan gelip yatarak zaman öldürürsün, Ben sarf ederim sürekli bir hedefim vardır
kendime göre söylüyorum yeterli değilim daha fazla calısmam gerek
Bir şeyi gerçekten istiyorsam çabalarım ve alırım..
50 yaşıma geldiğimde, "geç oldu başardım" diyebilmek için çabalıyorum..
Hayallerim benim herşeyim, bazen umutsuzluk ve yorgunluk ele geçirse de beni yenilmiyorum...
Evet çalışarak kız ayarlayarak bularak evlenmek benim hayalim
Zamanında çok uğraştım. Üzülmekten başka, elime bişey geçmedi. Hayal etmekten vazgeçtim ben de artık.
para biriktiroyorum araba alicam sonra tkinoteatr ses seti alcam sonra bakariz hali alicam klima alicam.
Armut piş ağzıma düş olmuyor. Çalışmak çaba sarf etmek gerekiyor.
Çok şükür çoğu gerçekleşti, sıra gerçekleştirmek istediklerimde
Yoluma taş koyanin yolunu bile s*kerim er ya da geç yapacağımı yaparim 🙂
Etmiyorum. Nede olsa benim hayallerim başkalarının gerçekleri olacak
Fazlaca çaba sarf ediyorum ve herşeyin bir zamanı var
Benim sorumluluklarım var çok isterdim ama yatamam😃
Hayat aynı motivasyonla devam etmiyor ama hayaller hiç bitmez bitmesin de.
Gençken etmiştim. Zaman geçince boşuna uğraşmış olmuşum diye daha çok üzüldüm.
Vallahi abi bu ülkeden umudum olmadığı için gerçekleşmeyeceğini bildiğim için yan gelip yatıyorum
tek bir hayalim kaldı, o da Yaradan dan bekliyorum artık :)
Yan gelip yatıyoruz kanka 😂
Yok ya saldım kendimi
Evet ediyorum
Boş durmamak adına birşeyler yapmaya çalışıyorum.
Evet ulaşana kadar da pet etmeye niyetim yok.
Tabiki yoksa çabalamazsak sadece hayal ederiz
Günde en az 6 saatim dersle geçiyor
Bana ne ya
Her daim...
Yapıyoruz bi şiyler
Evet, her zaman… 😎
yani
Ediyorum
Her zaman
etmez miyimm
Pek değil ya 😕
Etmiyorum
Hayal var ama gerçekleştirecek gücüm ve halim yok
hayir cunku olmayacak
Hayalim yok
Hayır
Uğraşmıyorum
Az da olsa evet)))
evett
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?