Kendinize sürekli telkinde bulunduğunuz cümle ya da durumları bizlerle paylaşır mısınız? 


Ben de tam tersi, kızgın olduğum anlarda bile kim hangi niyetle ne yapmış olursa olsun pişman olmamak adına sürekli "sakin ol, olgun davran" diye telkinde bulunuyorum kendime.. Genel olarak da bu gibi şeyler, kötü düşünme, dedikodu yapma, kimsenin günahını alma, duyarsız-anlayışsız olma vs.. Kendime yük oluyorum aslında ama ne bileyim
Cevap
13Cevap
Kaynanamla olan sıkıntıları eşime söyleme, ana oğul arasını bozma , bir gün sende kaynana olabilirsin 🤔
Örnek kadınsın vesselam.
Maşallah subhanallah bacım.
İyi ki bugünkü ben için zamanında o zor gelen seçimleri yapmışım. 🦋
Armutun irisini ayilar iyisini de dayılar yermis.
Ya ayı ol ya da dayı.
Tam tersi o 😂😂😂
İyisini ayrılar, irisini kabadayılar yer 😂
Bir kerelikte böyle olsun 😊
Senin gül hatrın için öyle olsun arkadaşım 😊
Tesekkurler 🙂
Ben ayimi olsam dayimi? Sence hangisi olabilirim ben.
🙂
Senden ayı da olmaz kabadayı da. Sen insan ol. Gerisi boş 😊
Tamam insan taklidini iyi yaparim ben. d
Ölümlü bir hayat yaşıyorsun. Bu notu her sabah alarm ekranında okurum, bir gün okuyamayacağımı biliyorum.
sakin ol... sen bunlarıda aşıcaksın ve herşeyi bi zamanı vardır her şey düzelcek
umutsuz olma biz seninle neleri neleri aştık
Menfaaati için sana yaklaşan kimse istediğini alınca ya alamayacağını anladığında senden uzaklaşır.
Doğum günü, yapacağım banka havaleleri ve gideceğim yerlerin randevularımı çalar saatli olarak not alıyorum.
Genelde muhasebesini yapmadan fevri davranmam. Fakat bir şey yapmışsamda o ana bağlarım. Olması gerekiyormuş der geçerim.
Biraz sakinleş, sonra yapacağın şeye karar verirsin.
Htırlamıyorsn tavafuktur vardır bir hikmeti belki hatırlamamak hayırlıdır, zikir, hatırlamaktır.
Öfkene hakim ol!
En büyük telkinim bu. Çünkü sükunet daha faydalıdır.
Günlük işlerim (genelde hangi dersi çalışacağımı yazarım), Yapılacaklar gibi şeyleri not alırım.
Öyle hayırlatmalarım yok. Anlık ne geldi ise.🙂
Artık umut etmeyeceğim
Öyle bi alışkanlığım yok hersey anlık
Ideallerim motivasyonum
Hatırlamıyorum 🙄
Aşı günlerim yapacağım işler
Evrende Kaos hakimdir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?