Hahah yaramazlık diyince köyümüzde olduğum vakitler geliyor aklıma. Yaz tatillerinde giderdik. Hava kararana dek hataya kararınca daha keyifli oluyor, saklambaç oynardık. 12 yaş civariydim sanırım. O yaşlarda olup yine oynamak isterdim.
En küçük ablamı çok seviyorum. Tabi diğer ablalarımı da çok seviyorum ancak yaşım en küçük olana yakın olduğu için onu ayrı bi seviyorum. Çocukken kedi köpek gibiydik anlaşamazdık. Ancak o kadar çok bağlıydık ki ben askerdeyken düğünü olacaktı ben yapın düğünü sorun değil dememe rağmen beni bekledi erteledi düğünü. Çocukluğuma gitsem yine onun kıvır kıvır saçlarını çekerdim. 😂
10 yaş güzel gibiydi. O zamanlar yaşadığım yer gözüme daha büyük geliyordu ve daha çok eğlenebiliyordum. Arada kinlik, kıskançlık falanda yoktu. Mekan bile önemli değildi, sorumluluk hiç yoktu anca gez toz oyun oyna falan güzel oluyordu.
Çok çektiler benden. Bütün suçu da Tolganin üzerine atardım. Bir bana bir tolgaya bakardilar ve hayatta inanmazlardi doğal olarak😄 ama hedef şaşırttigim için de direkt bana kizamazdilar ortaya bagirirlardi 😂
@suumisali_ Ah çocukluk yıllarımız :( Kimimizin mutlu ve neşeli.. Kimimizin kaygı, korku ve endişeli.. Bazen tüm mücadeleler gereğinden çok erken başlayabiliyor bizim için. Sevmekte sevebilmekte çok kıymetli, özel ve değerli. Ne olursa olsun ama önce kendi içimizi. Her yönümüzle, her an olduğumuz halimizle. İçimizde ki çocuk tüm sevgilere, aşklara değer, bizi biz olarak var eden en mahsum şey. Onun başına ne gelirse gelsin hiç bir olayın sorumlusu ve suçlusu o olmadı. Onu başkaları yeterince koruyamadı ama bu gün, onu farkedebilmek, onu o karanlıktan çıkarmak, onunla kucaklaşmak ve onu sevmek hayatta ki en değerli en kıymetli bizim, tek hazinemiz. İçimizde ki çocuk hep çok doğal ve güzeldir. Onun ruhunu sevgiyle doymasını engelleyen her şey kendimize çok büyük kötülük olur :( İçiniz de ki çocuğu, sevgiyi, aşkı, mutluluğu her daim doyasıya yaşayıp, sahiplenebilmenizi diliyorum 🙏 Geçmişi değiştiremeyiz ama gelecek o kadar çok bizim ki. Ruhumuza zarar veren her şeyi onardıkça, mutluluk bizi her yönüyle hep daha çok saracak.
@Uga915 Yazdığınız her bir satır öyle kıymetli ki benim için. Geçmişi değiştirmeye kimsenin gücü yetmiyor.. Çocukluğum kötü geçse de içimdeki o çocuğu öldürmek isteyen kişi/kişiler oldu maalesef ve ben buna izin vermedim.. Hoş olmayan çocukluk anılarım olsa da içimdeki o çocuğu öldürmedim, o hep orada yaşayacak.. Çok şükür ki gelecek bizim ellerimizde 🌹😊 Çok teşekkür ederim 😊🌺
@suumisali_ Kendinizi, içinizde ki çocuğu koruma çabanız o kadar çok değerli ve güzel ki, buna gerçekten çok sevindim. Çok farkında ve bilinçlisiniz. Erkenden yaşadığımız kötü olaylar bazen her seye çok hazırlıksız başlamamıza sebep olabiliyor. Kendinize olan inancınızı korumak böyle zamanlar da hep çok önemli. Kendinize olan sevginiz, güveniniz ve kendinize vereceğiniz değer hiç bir şeyden daha öncelikli ve önemli değiller. Bu yönünüzle gercekten çok güzel bir yolda ilerlediğinize ve hep bunu amaçladığınıza inanıyorum. Bu yolu zenginleştirmek ve tüm geleceği aydınlatmak en çok hep bizlerin elinde. Kendimize yapacağımız her yatırım ve güzellik hayattaki en değerli fırsatımız. Kendi içinize sahip çıktığınız için çok ama çok mutluluk duydum. Kimse asla hiç bir zaman acı ve kötülükler yaşamayı haketmiyor. Özellikle de kendimize, başkalarının yol açtığı ihmal ve kötülüğü asla yapmamalıyız. İyi ki bu güzel yolda varsınız 🙏 Hissettiğiniz hiç konuda tek ve yalnız değilsiniz. Ben çok teşekkür ediyorum 🙏
8 yaş iyi.. Çünkü kaybettigim anne ve babama bir defa daha sarılıp öylece kalmak isterdim. Inanmasam da merak ediyorum bazen, bir gün gerçekten onları görebilir miyim diye.
iki yaşında olmak isterdim kızım gibi. dayisi ve dedesini ikna ediyor getiriyor odasına battaniyenin ortasına oturuyor hadi beni sallayın diyor. bende bunu yapmak isterdim☺️