Yalnızım, evet, herkes yalnızdır, yalnızız. Neden mi?

✊💜🍺🌳☮️🌈
Yalnızım, evet, herkes yalnızdır, yalnızız. Neden mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Yalnızlık çağının kalbi kırık çocukları.
Yalnızım, evet, herkes yalnızdır, yalnızız. Neden mi?
Cevapla