Az önce bağımlı kişilik bozukluğum olduğunu öğrendim. Nasıl kurtulabilirim?

Bitmesi gereken bir ilişkiyi bitirmemek, bitmemesi için haklı taraf olsa da çabalamak ve bazen de bu yüzden duygusal istismara uğramak, terk edilmemek için her türlü acıya katlanmak, o kişi hayatından çıktığında depresyona girme eğilimine sahip olmak hastalığın belirtileri. Bunların hepsine sahibim ve bunun tanısı olduğunu yeni öğrendim. İçinizde başka bu durumu yaşayan var mı? Nasıl kurtulabilirim?
Az önce bağımlı kişilik bozukluğum olduğunu öğrendim. Nasıl kurtulabilirim?
Cevapla