Hele bir de maço 190 kaslı esmer sakallıysa bayılıyorum yaaa
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
sen ne tatlı bişisin öyle 😱
Psikopat değilim efendiyim ben köylü milletin efendisidir evet
Valla o dediğin erkekler her yerde var dolu esmer saçlarının yanları 0 zift gibi sakallı keko
Banada tam tersi, psikopat kadınlar çekici geliyor
çoğumuza öyle be canım
Gizli üye için adalet istiyoruz ewewewew
Mazoşist sin acil tedavi ol
Sende seviyon ki
@Egeliyimben0903 hayır bu kere ("Eğlenceli ve çılgın ") erkeklerden hoşlanıyorum
Sadistler ilgi alanına Girmiyor
Eğlenceli ve çılgınlar karaktersiz olur
@Egeliyimben0903 yooo sevgili öyle biri değil eğlence ama karatersiz değil düzgün biri
Efendi iyi biri olduğuna emin misin?
@Egeliyimben0903 evet çok kibar biri hemde eğlence iyi kalbli biri
Hmm umarım oyledir
@Egeliyimben0903 kanka bahsettiği kişi ben oluyorum buyur. Hakkımda ne ön yargı varsa soruları alabilirim de. 😛
*ön yargın*
@Hiper-Assasin kız ateist ya o yüzden inanmadım dedigine
@Egeliyimben0903 reis bir insanı neden dine göre yargılıyorsunuz anlamıyorum. Bak benim 2 tane ateist arkadaşım vardı ve ikisi de sevgiliydi. Hatta onlardan birisi biseksüeldi, öbürü de heteroseksüeldi. Buna rağmen birlikte oldular ve 1.5 yıldır da gayet iyi anlaşıyorlar.
Evet Allah korkusu olan bir kız da teknik olarak iyi olabilir belki ama başka birisi mesela Allah'a inanmıyor diye de o kişi her zaman kötü bir insan olacak diye bir kaide yok. Devir değişti. Eski tarihi algıları atın artık. Sonuçta ateist olup insanlığa faydalı olmak isteyen çok kişi gördüm.
@Hiper-Assasin ben inançlı biriyim. o yüzden inançsız bir insana inanmam güvenmem yani neyse umarım üzülmezsin kanka
@Egeliyimben0903 çok kez belki kendisiyle ayrılıp barışmış olabilirim ama bunun tek sebebi onun sevgisinden emin olamayıp yaşadığım kötü geçmişten dolayı kızın üstüne fazla gitmiş olmamdı. Şimdi anlıyorum. Beni sevmiyor olsa en çaresiz anımda bile beni kabul etmezdi. Beni yerip aldırmayıp gitmek yerine kabul etmeyi seçti. Bu önemli bir şey. Badboy seven birisi olsa "Ayyy bu aciz çocuk neyse gideyim bari." der yürüyüp giderdi hayatımdan.
@egeliyimben0903
Ama bunu yapmadı ve hatta gururunu tekrardan bir kenara atıp açıkça beni özlediğini bile belirtti. Yaşanan bunca kötü olaya rağmen hem de. Ve onun içindeki iyi niyete verdiği kıymeti yalnızca ben anlarım
@Hiper-Assasin peki umarım dediğin gibidir
İşte bu yüzden @sweetdreams20
Hayatımda gördüğüm tek mazoşist olmayan kız. Bunu da belirtmiş olayım.
@Egeliyimben0903 dediğim gibi çıkacak. O kadar eminim. Çıkmazsa bir daha kimseyle sevgili olmayacağım. Kız bana güvenip telefon numarasını, instasını falan verdi. Telefon numarasına kadar biliyorum kızı. Güvenmeyip sevmeyen bir insan neden bu kadar ileri gitsin? Neden ileride gerçek hayatta buluşmak istesin?
@Hiper-Assasin valla bilmiyom dikkat et sen yine de. Efendi erkeği seven kız pek yok. Sevenlerde aldatır ya da sıkılıp terkeder diyolar. Ben sırf efendi iyi adamım diye kızlardan uzak duruyorum çünkü alacağım sonucu biliyorum. Realist ilerigorusluyum
@Egeliyimben0903 ben de iyi niyetli biriyim ama en azından bir insanla nasıl eğlenceli vakit geçirileceğine dair prensipleri biliyorum. Kızlar da bir tık haklı bu noktada. Biriyle varsayalım sevgili oldun tamam mı? Sen onunla vakit geçirecek, anı bırakacak, eğlenceli bir şeyler yapacak yollar aramıyorsan, farklılık aramayıp tek bir çizgi üzerinde monoton takılıyorsan o kızlar elbet sıkılır. Sonuçta hareketlilik olmadan eğlenceli bir ilişki olmaz. Bir hareketlilik, bir heyecan olmalı ki her iki taraf da mutlu olsun.
Mazoşist kızların hatası da bu. İyi niyetli erkeklerin eğlenme yollarını bilmediğini zannediyorlar. Ama bilenler ve rahat takılanlar var. Bununla birlikte gizli olarak alfa yönünü gösterip dayak yemeyi göze alsa bile sevdiği kıza sahip çıkacak kadar fedakar olan koca yürekli iyi niyetli kişiler de var.
Bu tarz insanların kıymetini bilmemek, mazoşistlerin sorunu. Bilenler kazanıyor. Bilmeyen düşünsün. Benden sana hayat tavsiyesi o yüzden:
İyi niyetlisin reis eyvallah. Ama bir kızla nasıl eğlenceli vakit geçirebileceğini öğren. Ortak ilgi alanlarınıza odaklan. Daha verimli olur.
@Hiper-Assasin yok o konuda umudum inancım kalmadı... kabullendim yani yalnızlığı
@Egeliyimben0903 ben de kabullenmek üzereydim. Hatta az daha fikrim değişecekti. Ama tek bir hareketiyle bile fikrim değişti. Önceden kızın beni cepte gördüğünü, bana güvenmediğini, sevgisinin yalan olduğunu sanardım. Meğersem gerçekten seviyormuş hatta bu duruma olan üzüntüsünü bile belli etti. Beni özlediğini, hala beni sevdiğini en ufak bir gurur bile yapmadan söyledi. Ki eklemem lazım onu yanlış anlamam yüzünden terk eden bendim. Sonrasında bütün bu yaptıklarından sonra anladım. Kız kendi gururunu benim için ayaklar altına aldı ve her şeyini ortaya koydu. Ben bunu ciddiye alırım işte.
@Egeliyimben0903 sana "Umarım daha iyi insanlarla karşılaşırsın." demeyeceğim. Çünkü iyi niyetli bir insan olarak zaten bunu kızlardan çok duyuyorsun ve bu küfür gibi bir söz biliyorum. Ama çabalarsan ve kişiliğini, eğlence algını, kendi görünüşünü biraz daha geliştirirsen bu konuda, kıymet bilen biri çıkacak. Ben inanıyorum.
@Hiper-Assasin Yok kanka be 20 yaşındayım daha seven olmadı . Daha da olmaz
@Egeliyimben0903 bir dahaki ay 20 yaşıma giricem. Ben de öyle diyordum ama çıkıyor kanka.
@Hiper-Assasin sen mı kıza yürüdün kız mı sana yürüdü?
@Egeliyimben0903 karşılıklı oldu. İlk tanıştığımda ben yürümüştüm; çünkü dışarıda egoist gibi görünse de aslında çok tatlı bir kalbi var ki bende de aynı durum var. Bu konuda bile kızla benziyoruz ve bu durumu en iyi ben anlarım. Sonrasında sevgili olduk falan ama bazı sallantılı süreçlerimiz oldu. Kızın gerçekten odunca hataları oldu ve buna bağlı olarak her şeyi geçmişe bağladığım için benim de hatalarım oldu. Fakat sonunda her şeye rağmen beni sevdiğini, bana güvendiği için bazı şeylerde çok ileri gittiğini anladığım an, onu tekrar sevmeye başladım. Bu sefer hiç bırakmayacak şekilde...
@sweetdreams20 canım benim oku bunları heee. Bak eğer bu adamın dediği kötü şeyi yapıp bir gün beni yanıltırsan bu sefer seni asla affetmem bilmiş ol. 😂😂❤️
Sonra ağlıyorsunuz
😘😘
Tamam
BiraZdan gelir kısmetlerin
peki
Sana neden bakalım
Zeki olmadığın için