Bugün bir olay oldu.
Ben aynı evde 4 kişi kalıyoruz. Ve biri benim yakın arkadaşım ama diğer ikisi beni sevmiyor. Hatta bugün benimle sert dille konuştu. Benim kaç haftadır geceleri onu uyandırdığımı vb söyledi başka şeylerden bahsetti.
Diğer çocuk için senin ağzını burnunu kırardı şimdiye çünkü ona karşı saygısızlık yaptın falan dedi.
Pek konuşmadım sırıttım. Sonra tekrar gittim onunla konuşmaya.
Ben birbirimizle iyi geçinip birşeyler yaparız sanırdım ama gördüğüm tek şey öfke.
Oda bende öyle sanırdım ama herkes kendi dünyasında yapacak bir şey yok dedi.
Sonra yakın olduğum arkadaşımla dışarı çıkalım dedim onunla oturduk konuştuk.
Beni sevdiğini ama diğerlerinin beni takmadığını ve benim beceriksiz ev işlerindende anlamayan biri olduğumu düşündüklerini söyledi.
hiçbir şey ağrıma gitmez sanırdım ama sanırım kendimi kandırıyormuşum.
Bu güne kadar bu tarz zilyontane olay yaşadım.
Çünkü doğru çoğu insan beni sevmez. İstemez beni hakir görür.
Arkadaşımda bu kadar insan seni hakir görüyorsa sende sorun yokmu sence diyor. Sorunun olduğunu kabul etmiyorsun diyor bana. Sana bu kadar laf söylenmesi beni üzüyor diğer insanların sana garip demesini istemiyorum dedi.
Bende maalesef benim yapabileceğim bir şey yok. Beni zaten sevmiyorlar sevmiyen insanlar için kendimi değiştirirsem ben asla mutlu olamam dedim.
Uyumsuz bir insan olduğumu garip olduğumu söylüyorlar ama bana kalırsa insanlar beni en azından yaftalama konusunda Maşallah çok cömertler. Kimse beni sevmek istemezken bir yük olarak görürken neden ben o insanların sevgisini kazanmaya çalışıyım ki. Üstelik bana bu laflar edildikten sonra.
İçime oturdu bugün yaşanan olaylar ve geçmişe gittim.
İçimi dökiyim dedim buraya siz ne diyorsunuz?
Ben aynı evde 4 kişi kalıyoruz. Ve biri benim yakın arkadaşım ama diğer ikisi beni sevmiyor. Hatta bugün benimle sert dille konuştu. Benim kaç haftadır geceleri onu uyandırdığımı vb söyledi başka şeylerden bahsetti.
Diğer çocuk için senin ağzını burnunu kırardı şimdiye çünkü ona karşı saygısızlık yaptın falan dedi.
Pek konuşmadım sırıttım. Sonra tekrar gittim onunla konuşmaya.
Ben birbirimizle iyi geçinip birşeyler yaparız sanırdım ama gördüğüm tek şey öfke.
Oda bende öyle sanırdım ama herkes kendi dünyasında yapacak bir şey yok dedi.
Sonra yakın olduğum arkadaşımla dışarı çıkalım dedim onunla oturduk konuştuk.
Beni sevdiğini ama diğerlerinin beni takmadığını ve benim beceriksiz ev işlerindende anlamayan biri olduğumu düşündüklerini söyledi.
hiçbir şey ağrıma gitmez sanırdım ama sanırım kendimi kandırıyormuşum.
Bu güne kadar bu tarz zilyontane olay yaşadım.
Çünkü doğru çoğu insan beni sevmez. İstemez beni hakir görür.
Arkadaşımda bu kadar insan seni hakir görüyorsa sende sorun yokmu sence diyor. Sorunun olduğunu kabul etmiyorsun diyor bana. Sana bu kadar laf söylenmesi beni üzüyor diğer insanların sana garip demesini istemiyorum dedi.
Bende maalesef benim yapabileceğim bir şey yok. Beni zaten sevmiyorlar sevmiyen insanlar için kendimi değiştirirsem ben asla mutlu olamam dedim.
Uyumsuz bir insan olduğumu garip olduğumu söylüyorlar ama bana kalırsa insanlar beni en azından yaftalama konusunda Maşallah çok cömertler. Kimse beni sevmek istemezken bir yük olarak görürken neden ben o insanların sevgisini kazanmaya çalışıyım ki. Üstelik bana bu laflar edildikten sonra.
İçime oturdu bugün yaşanan olaylar ve geçmişe gittim.
İçimi dökiyim dedim buraya siz ne diyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer