Mutlu anlarım daha ağır basar. Ne olursa olsun en kötü zamanlarımı geride bırakmasını bildim. Ayakta durmayı gülmeyi öğrendim. Bu yaşıma kadar hep mutlu olmak için mutlu etmek için çabaladım. Ve çoğunu da başardım. Mutlu anlarım daha çok olmuştur geriye baktığımda bunu görmek zor değil benim için.
Herkesin cevabı belli değilmi :) aslında olay şöylede bişeye bağlı insan mutlu olduğu anıları mutsuz olduğuna nazaran daha az hatırlar hatta hiç hatırlamaz aklında o hep ulaşamadığı, onu üzen, kıran anılar kalır böyle ne çektirdin be hayat der her insan, oysaki ne mutsuzluklar yaşayanlar var kim bilir herkesin derdi kendine büyük bi yerde
hissizlik Garip bir şekilde ne mutluluk nede mutsuzluk hissiz yaşarım genelde olanı biteni takmam büyük olmadıkça çoğu şeyi dert edip üzülmem hissizlik işte hiç gibi yaşamak herşeyi
mutlu ve mutsuz anlarimdan mutsuzluklarim daa ağır basar ama uzzun zamandır beni mutsuz edecek insanları hayatımdan cikarigim için mutlu olmasam da huzurluyum