Selamlar.. Hayatınız boyunca karşınıza çıkan olaylar ve kişiler konusunda iflah olmaz bir umursamaz mısın, kafaya her şeyi takan mı? Sanırım umursamama konusunda masterım diyebilirim.. 😜😎 Keyifli günler.. 🥂🤘
İkisi de değilim diye düşünüyorum ortasıyım diyebilirim. Her şeyi kafaya takmak iyi değildir biraz rahat olabilmek gerek hayatta ama bunu hepimiz uygulayamıyoruz her zaman. Aklımızı olumsuz düşüncelerden arındırmaya çalışmamız gerek bize iyi gelmeyen insanlardan uzak durmamız lazım. Çevremizdeki insanları dostlarımızı iyi seçmemiz gerekiyor ki ileride başımız ağrımasın. Yeri geldiğinde bazı şeyleri umursamamak gerek böyle yapanlar iyi yapıyor her şeyi kafamıza takarsak bu hayatı nasıl makul şekilde geçirebiliriz ki değil mi?
Güzel soru 😊 ben bir kıza karşı kendimi çok, çok eksik hissettim. O çok mutlu hiçbirşeyi kafasına takmayan, Uykusunu fazlasıyla alan, etrafına ışık saçan bir insandı. Ben ise uykuyla savaş içerisinde olan, din, tarih, felsefe, ideolojik öğretilerle gece gündüz demeden zamanımı harcayan, içime kapanık bir insandım. Onu tanıdıktan sora hep onun gibi olmak istedim. Hala o psikoloji var üzerimde. Ah yaşadığım hissiyat çok korkunçtu. 🦋
Umursamaz olmayı çok isterdim ama maalesef değilim. Özellikle iş konusunda planlama yapmadan asla hareket edemem. O yüzden de kafaya çok takarım. En olumsuz olabilecek ihtimali dahi düşünmem gerekir. İlk isletmemi 2008 yılında kurdum ama 2003-2008 arası 4 yıl olasılık hesabı yaptım. Sen düşün artık 😂😂😂
Kişilik & Karakter konusunda 20,2b cevap paylaştı.
Selam gadası 🙃
Bu hayatta dert sahibi olmamak en güzelidir. Bunun önüne geçmenin en kolay yolu bazı şeyleri kafaya takmamaktan geçer. Özellikle de insanları kafaya takmamak gerekiyor. #gadası
Her geçen gün biraz daha iflah olmaz bir umursamaz oluyorum, şimdiye kadar her şeyi kafaya takmaktan hiçbir yarar görmedim, kafaya takmak için hayat çok kısa...