En sevdiğiniz ve en beğendiğiniz özellikleriniz var mı? 


Varsa nelerdir?






Kendimle ilgili en çok sevdiğim dümdüz biriyim, hiç kimseye oyun oynamıyorum, neysem oyum. İşine gelen anlar beni, işine gelmeyen kapı açık gider. Sevdigime kolayim, beni incitene benden daha zoru yoktur. İnatçıyım ve bu huyumu çok seviyorum, iyi ki inatçıyım 🥰 birde deliyim en çok bu tarafımı seviyorum...
Anlatmakla bitmez beni yaşamak lazım 🤣🤣😏
kendimle ilgili en çok sanırım sevdiğim şey
dengesizliğim
böyle kafama estiği gibi yaşıyorum.. kimseyi takmadan
gittikçe yaş ilerledikçe bu durum arttı
İyi geceler ,
Kendimle ilgili beğendiğim bir özelliğim yok gibi yani bir "Vicdan" konusu var onuda çoğu zaman beğenmiyorum.
Cevap
17Cevap
Gülmeyi.
Bazen o kadar çok gülüyorum ki.
Herşeye rağmen gülmeyi başarabildiğim için bu özelliğimi çok seviyorum ☺️
Manyağım ve çok deliyim en çok bunları ve artı pozitif enerjimi seviyorum
Hayvanlara insanlardan daha çok değer veriyorum daha çok sevgi veriyorum
En begendiğim özelliğim mutsuz olduğum ortada kalmıyor oluşum. Sıcak kanlı oluşum sadık ve sevgi dolu kalbimin olması...
Aslında birtane hayatımda Allaha inanmagimi seviyorum oda artık eskisi gibi deyil 😔😔
10/5 seviyorum. özellik saymayayım :))
Pekii... öyle olsun 👀
Bir söz vermişsem tutarım sözüm senettir derler ya işte öyle
Gerektiği zaman aşırı umursamaz oluyorum, misss
hiç sevmiyorum kendimi
Her zaman kendim olabiliyorum maskelere girmiyorum
Sevdiğim özelliğim sabahları uyanınca tuvalete gitmek 🤣
Bunu belirtmem zor tüm özelliklerim bir bütündür
Öne çıkanlar vardır ama mutlaka 👀
Vardır herhalde
Adaletli oluşumu severim.
Sakinliğimi..
Samimiyetimi
bilemem..
Bakiş açımı
Cok fazla sorgulama ve arastirma, suphecilik!
Ciddi oluşum aynı zamanda kararlı 💅🏻😌
Net oluşum.
yorucu olsa da hırslı olmamı seviyorum..
Hiçbir şeyi
Kalbimi seviyorum
Mükemmeliyetçiliğimi
oldugum gibi olmayi
Kendimle olan herşeyi
Dobraligim ,
Cinsel performans 🖤
@SinEMCÜK ne demek bu? 😂
@SinEMCÜK ne demek 31? Sjjsjd
Öyle miii? ☺️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?