Eğer ölünce ebedi cehennem de yakacağımı bilmesem ben çoktan intihar etmiştim. Şu an yaşıyorsan beni hayatta tutan tek şey bu bilgi ben bunca sıkıntıya rağmen sadece bu bilgi yüzünden intihar etmiyorsam sana ne oluyor ki derdim. Ölünce burdan çıkıp ebediyen cehennem ateşinin içinde yanarken bulacaksın kendini. Aşağı in sana para verim biraz odun biraz benzin al ağlayacağın yere ateşe ver önce sonra ateşe atlayarak intihar et bari alıştırma olur en azından senin için oraya gidince zorluk çekmezsin derim. Belki ateşi görünce vaz geçer 🤷
Bir kimsenin kaderinde ölmek varsa, ne dersem diyeyim o ölür. Ölmediği takdirde daha fazla acı çekeceğini ve bu isteğin veya eylemin sonuçlarının kötü olacağını anlatırım. Dünyaya bir defa geliyoruz. Elbette kimsenin hayatı kolay değil. Herkes farklı sınavlar ve sıkıntılar içinde kavruluyor. İntihar ise sadece kaçmak, kaçmak ise acizlik, güçsüzlük. Ona destek olurdum. Sınavı nasıl kolaylaştıracağını, sıkıntılarla nasıl baş edebileceğini, kendimce anlatmaya çalışırdım. Psikolojik destek almasını sağlar, onunla geçici arkadaşlık kurardım.
(Önce kendine değer vermeyen her insan yarı ölüdür aslında) - dünyada senden değerli hiç kimse yok. Sen bu yaşadıkların için pes edersen zaten hayatın istediğini vermiş olucaksın ve kötülük kazanacak... Sen herşeyini kaybetmiş olabilirsin ama kaybettiklerinden çok çok fazlası yarınlarda saklı.. senin nefes alıyor olman bile sana kötülük yapan herkese intikam olucak... şimdi gözünü kendi dünyana yeniden aç, önce kendin için yaşa...
Bunun bir kurtuluş olduğunu düşünebilirsin fakat değil... Bir düşünsene hastanelerde yaşam şavası veren onca insan , yaşamak nefes almak umut etmek bu kadar kötü olsaydı neden insanlar yaşam şavası verirdi? diye sorardım ona... Onu anladığımı hiçbir şeyin geçmeyeceğini düşünsen bile zamanla her şey düzelecek derdim...
Amerikan filmlerideki replikler denenebilir "Hadi durma... ne yapmata çıktın oraya öyle, durma evet hadi bitir şu işi, sen sorunlarını böyle çözüleceğini mi sanıyorsun... " filan gibi fkfkfkfkfk
Sen sana verilen canı kendin alabileceğini mi sanıyorsun derdim alamayacağın kesin ölemeyebilirsin büyük bir sakatlık olabilir şu anki hayatından bin beter olabilirsin bence bundan vazgeç hayatına devam et diren
Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı.
Ben iki kez ettim ölmedim senin yerinde olsam sorunları çözmeye çalışırım Allah almadığı zaman almıyor çünkü o kalp atmak zorunda belli bir süre daha ve buna alış😂
O zaman şey dicen seni ben öldürüyüm mü? Daha kolay olur senin için. Kabul ederse intihardan vazgeçmiş olcak zatii kural intihardan vazgeçirmeti cinayte kurban gidecek 😌
İşler çok yoğun bea sana randevu ayarlıyım cdgsfs Neyse öhöm ciddi moda geçip cevap vericem şimdi. İntihar eden insanlar genelde ölüm ile yaşam arasındaki ince çizgiyi görmeden hareket ederler. Soru biraz dar ama gelip bana bu düşüncesini anlatan biriyse şey diyebilirim "ölümün nasıl bir şey olduğunu biliyor musun? İstersen burada bir prova yapalım seninle" kabul ederse su dolu bir kap getiririm. Sonram efendim kafasını suya sokarım tabiki kurtulmak için mücadeke edecek çünkü insanda her canlı gibi yaşamaya proglamlı. Tam pes edip kendini teslim ettiğinde ona şunu derim "Bugün seni ölümün elinden alıdım ve sana yaşamam için bir şans daha verdim. Şimdi sen azönce yaptığın gibi seni ölüme atan sebebe karış mücadele mi edecksin yoksa kendini ölüme teslim mi edeceksin? Karar senin derim sırtına da 2 dene pıt pıt vururum hadi aslanım göriyim seni derim. Yani büyük ihtimalle intihardan vazgeçer ama tabi bu benim tezim garanti değil :d Çok uzun oldu yaw 🙄
Bir şey demezdim. Zaten insanların dedikleri yüzünden yaralanan ve insanların kendini anlayamamasından bıkmış bir insana. Sadece ona iyi davranırdım. Yalnız bırakmaz değerli hissettirirdim.
şu an bilmiyorum ama eminim o an öyle bir şey derdim ki onu ikna etmek surda dursun benimle hayatına devam ederdi çünkü insan benim için çok önemlidir bir insanı kurtarmak bütün insanlığı kurtarmak gibidir
İşin şakası bir yana bir sorun olduğunda buraya yaz, mesaj at, bir şey yap bir şekild ulaş konuşalım derdini çözmeye çalışalım ya da beraber dertlenelim. Ancak intihar düşüncesi iyi değil. Hepimizin aklına geliyor zaman zaman ama ne yazık ki Çözğm değil. Hayat zor anlıyorım. Ama pes etmek olmaz. Tamam mı🙂 lütfen öyle bir düşüncen varsa ondan kurtul. yalnız değilsin.🙃
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > İntihar etmeyi aklına koymuş bir insanı bu kararından vazgeçirmek için kuracağınız en manidar cümle ne olurdu?