
Siz olsanız sadece birlikte sohbet edip aynı yatakta uyumayı denermiydiniz?

Merhaba.. Ben aynı yatağı bir insanla kolay kolay paylaşmam.. Benim için duygusal anlamı olmayan biriyle olmam söz konusu dahi olamaz.. Eğer ilişkimiz varsa zaten birlikte uyunabilir o ayrı konu.. Keyifli günler..
Hayır denemezdim. Benimle uyuyabilmek o kadar kolay değil. Saçmasapan bir teklife evet deyip karşı tarafın yalnızlığını dindirecek merhamete de sahip değilim ee? Dolayısıyla hayır.
Ben hayatımın hiç bir döneminde yalnız kalmadım. Sonrasında da kalırsam ne büyük mutluluk kafa dinlerim.
Bekarsam uyurum, niye olmasın , mışıl mışıl uyurum valla
Değil yatağa, ayni eve girsem sevişme olur. Kimseyi kandırmayayım 🤭
Cevap
9Cevap
Karşı cins herhangi biri ile birlikte uyumam imkansiz asla uyumam. Karşı cinsten ailem dışında hiç bir erkek yatağımda uyuyamaz.
Uyuyamam nedenine gelirsek çünkü ben sarılarak uyumaya alışkın biriyim 🙄🙏
Tanimadiğim biriyle niye oyle bir seye kalkisiyim hayir
Günah diye yok derdim ama birine sarılıp uyumak güzel bir şeydir herhalde isterdim içten içe
Ben uyurum ama alt beynim uyurmu bilemem,😏
Uyumam. Uyku ile aram iyi değil. 😇
Evet kabul ettim ve güzelce uyuduk.
Hayır, uyuyalım diyorsa sadece uyuruz.
Hiç bir etkisi olmadı, yaptığım veya yapmadığım şeyi tercihimle yaptı ise geri dönüp bakmıyorum.
Evet enteresan olabilir.
Uyurum da sadece uyuyamam
#Bonjour
Etmezdim. :-D
Yok hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?