Bir kız niye hep 30'una kadar evlenmezsek birbirimizle evleniriz der?

Her konuşmada bunu diyor ve sonra diyor ben zaten 30 yaşıma kadar evlenmeyecegim eğer sen de evlenmemiş olursan o zaman beni alacaksın birbirimizle evlenecez ben de şakasınq tamam diyorum qma sürekli olarak bunu demeye başladı hatırlatıyor sürekli neden bir kız böyle der ki? Sevgili falan da değiliz flört de değil dışarıdan sevgili gibi görünüyoruz öyle bir arkadaşlığımız var uzun süreli bir arkadaşlık
Bir kız niye hep 30'una kadar evlenmezsek birbirimizle evleniriz der?
Cevapla