Türkiye’yle saat farkı ikiye çıktı yine, yeniden. Neyse konumuza dönelim :D karşınızda birini başka biri veya birileri aptal yerine koyuyor, ayakta uyuttuğunu sanıyor, peki ya Siz bu durumda seyirci mi kalırsınız, müdahele mi edersiniz? Vicdanen rahat olabilmek adına.. 😌
Birinin, başka birini “aptal yerine koymasına” seyirci mi olursunuz, gözlerini mi açarsınız?
Birini aptal zannetmek insanın yaşayabileceği en rezil aptallıkların başında geliyor. Tüm insanların hukukuna olduğu kadar, akıllarına da gereken saygı ve vicdani sorumluluk ile muamele edilmesi bizim manevi enerjimiz ve çevremizdeki insanlar için en şifalı davranış olacaktır. Eğer aptal/enayi muamelesi gören kişi fikren, kalben, ruhen kıymetli bir insansa, gerçekten O'na yapılan haksızlığı farketmeye liyakati, algısı olmasına rağmen çirkin bir katakulli içinde ise, işin içinde iki taraflı oyunlar, tertibler yoksa, alacağım riske her anlamda değecekse, anlamsız bir savaşın sömürülen komutanına dönmeyeceksem, risk aldığıma değecekse, ben vicdanımı kaosa sürükleyen bir manipülasyon yapmayacaksam, ben bu arabuluculuğu, hakikatin ve adaletin ajanlığını yaparım arkadaş...🦄🍀🍏⭐❤️
Birinin başka birini aptal yerine koymasına tahammül edemem. Önce o aptal yerine koymaya çalışanı uyarırım, yakın arkadaşım dahi olsa bir başkasını aptal yerine koymasına müsaade etmem. Gerekirse yaptığı hatayı diğer kişiye söyleyeceğimi de söylerim. Ya gönüllü vazgeçer ya da ben ona baskasini aptal yerine koymak nasıl olunur ona yaşatırım. Tahammülüm yok böyle insanlara... En son bu yaz spor salonunda yaşandı böyle bir durum ve spor salonuna gitmeyi bıraktım. Çok midesiz insanlar var...
Ben daha öncesi böylesi bir şeyi yaşamıştım. Uyarıda bulunduğum şahıs gidip o gruba sizin hakkınızda böyle söylüyor dedi benim için. Onlar da ikililik yapıp o şahısa yok öyle bişey diyip, benim yanıma gelince de niye söylüyorsun filan diye kavga çıkarmışlardı. Ben daha o toplara girmem. Kim napıyorsa yapsın. canım yerine mi koyuyorlar o da canım olmasın o zaman diye bakıyorum ben artık olaya. Sonrasında da kanka oldular sayemde zaten shs
Yani o olaydan sonra vicdanım rahat diye bakmadım açıkçası, çünkü sonrasında beni sürekli manipüle etmeye yönelik davranışlar sergiliyorlardı... maşa olarak ta yanlarında o şahsı gezdiriyorlardı. Bi duruşu olmayan biri için uzun zamanlar sürecek bir zıtlaşma sürecine girmiştim o grupla.
Bu arada ben slk yazmıştım ama KS canım diye düzeltilmiş shhs
Gözlerini oyarım. Elimden geldiğince durumu göstermeye çalışırım. Bazen kendime sanane diyorum Allah herkese akıl vermiş kullansınlar. Ama işte vicdanen olmuyor kafama takıyorum. Üçkağıtçı insanı sevmem
Usulünce, kendime ve karşıdakine zarar vermeden uyandırabiliyorsam uyandırırım. Ama uyanacak biri değilse, seni ciddiye almayıp hala aptal yerine koyana inancı bağlılığı sonsuzsa bu konu beni aşar😊 ne yapsan boştur
Ve uyanık şahsiyetede duruma göre müdahele ederim usulünce, uyarı ve ikaz olarak.
Ama birisi beni aptal yerine koyuyorsa yemiş gibi yapar safa yatar en uygun zamanda ters düz ederim, direk kırmam insanları ama beklerim uygun zamanı😊
Kendisi beni koymaya çalıştığından daha aptal duruma düşer sağlam bi planla ve keser atarım diyaloğu ilişkiyi
Durum değişiyor maaləsef.. Aldatma olayı ise durum asla müdahil olamıyorum.. Konu ikili ilişkiler değilse kesinlikle gözünü açarım masum olan kişinin.. He şöyle de bir durum var, hak ediyorsa yapılanı onu da es geçerim. Bazen hak edene hak ettiğini vermek iyidir...
Değer verdiğim biriyse ve benim sözlerime kıymet veriyor ise söylerim fakat bu tarz şeylere pek karışmamak gerek çünkü genelde sen iyiliğini isterken kötü olan taraf oluyorsun
Gözünü açmaya çalıştıklarımız günün sonunda kendilerini canım yerine koyanlarla can ciğer kuzu sarma oluyor. Biz kötü oluyoruz. Ondan dolayı herkes halinden memnun demek ki diye düşünürüm yoluma bakarım...
O kişiye gidip söylerim ama kafası almıyorsa bir şey yapamam
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Ben bir olayda buna göz yummadım ve kişiye gidip söyledim (bir kez değil ama en acılısı bu oldu), başıma gelmeyen kalmamıştı. Tekrar böyle bi şey olsa yine dayanamam çünkü aptalım