Birinin, başka birini “aptal yerine koymasına” seyirci mi olursunuz, gözlerini mi açarsınız?

Selamm ✌️

Türkiye’yle saat farkı ikiye çıktı yine, yeniden. Neyse konumuza dönelim :D karşınızda birini başka biri veya birileri aptal yerine koyuyor, ayakta uyuttuğunu sanıyor, peki ya Siz bu durumda seyirci mi kalırsınız, müdahele mi edersiniz? Vicdanen rahat olabilmek adına.. 😌
Birinin, başka birini “aptal yerine koymasına” seyirci mi olursunuz, gözlerini mi açarsınız?
Birinin, başka birini “aptal yerine koymasına” seyirci mi olursunuz, gözlerini mi açarsınız?
Birinin, başka birini “aptal yerine koymasına” seyirci mi olursunuz, gözlerini mi açarsınız?
Cevapla