Dünyada bir akıllı kendileri sanki :) kimse onları anlamayacak nede olsa. 


Merhaba,
Ülkemizin yarısı maalesef bu tip insanlardan oluşuyor. Bir kendilerini akıllı sanıyorlar. Ben bunlara pek tepki vermiyorum. Sadece konuşurlarken ne kadar komik duruma düştükleri izleyip için için gülüyorum.
Cevap
11Cevap
Karşısındakini saf yerine koyan, uyanık geçinen aptallar var
Aciz kişilik...
Ham kişilik...
Aldatmaya çalışan, ucuz kişilik...
Yetersiz kişilik...
Kendi içine düştüğü durumu idrak edemeyen kişilik...
Yerin dibinden geri çıkamayana kadar aşağılarım. İnsan içine çıkamayacak, depresyona girecek hale gelene kadar...
Çok başıma geldi sonunda saf değiştirmek zorunda kaldılar;)
m. al a. miney derim içimden diyarbakır usulü sksksk
Uğraşamam nasıl istiyorsa öyle görmeye kendini devam etsin derdi bana girmez.
Halbuki saf kendileri
Uyaniga bak beni saf yerine koymaya çalışıyor diye düşünürüm.
Kendini zeki sanan aptallar
Aptalın önde gidenidir.
Saf ayağına yatıyorum, baya eğlenceli oluyor.
Sallamam kendini uyanık sanmaya devam etsin 😌
Salağa yatmak en iyisi
Koyduysa ne oldu kaybeden kendi oldu sonuçta..
"Beyin yoksunu" der geçerim
Yarın bakar ki asıl saf o olmuş.
Kendi daha saftır
boş insan
Hain Derim.
Yazık.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?