Keşke insan psikolojisinden anlayan biri gelse okusa bana bir psikolog/psikiyatrist olarak sorunum var mı yok mu söylese.
Üniversite bitti. 5 sene oluyor. O zamandan beri de işsizim. Sürekli evdeyim. Arada nadir de olsa çıkar gezerim. Hiç içimden dışarı çıkmak gelmiyor. Buradan insanlarla sohbet ediyorum. Bazıları benimle aynı şehirden ya da bana yakın şehirlerden. Buluşalım diyorlar ama buluşmuyorum. Buluşmama sebeplerim:
1. Buluşacağız da ne konuşacağız?
2. Şimdi buluşacağım kişi karşı cins olacak ve flörtöz yaklaşıyor. Buluşursak beğenilmezsem?
3. Aptalca bir şey yaparsam, kendimi komik aptal durumuna düşürürsem.
4. Ben yeni biriyle konuşacağım zaman çok kendimi kasıyorum ve gergin hissediyorum. Önceden böyle değildim. Okul zamanlarımda böyle değildim. Diğer yandan bütün gün evdeyim ve odamdan hiç çıkmıyorum. Ben ruh halinden nasıl kurtulurum? Bütün gün ev işi ve internette takılmaktan başka genel olarak hiçbir şey yapmayıp boş boş duruyorum. Pek kimseyle konuşmuyorum. Zaman zaman kendimi üzgün hissediyorum. Bazen kendimi bir kafesin içinde hissediyorum ama kendim de o kafesten çıkasım gelmiyor gibi hissediyorum. Kendimi bazen zavallı gibi hissediyorum. Bir doktora gidip bunları anlatamıyorum. Gerçi gittim bir kere ama böyle anlatmadım. Doktor bana senin bir şeyin yok dedi. Yalnızlıktan sıkılıyorum ne kadın ne erkek hiç arkadaşım yok sadece ailem var. Yalnızlıktan sıkılıyorum ama bunu değiştirecek de hiçbir şey yapmıyorum. Yapmamaya da direniyorum. Bu ruh halinin adı ne?
Üniversite bitti. 5 sene oluyor. O zamandan beri de işsizim. Sürekli evdeyim. Arada nadir de olsa çıkar gezerim. Hiç içimden dışarı çıkmak gelmiyor. Buradan insanlarla sohbet ediyorum. Bazıları benimle aynı şehirden ya da bana yakın şehirlerden. Buluşalım diyorlar ama buluşmuyorum. Buluşmama sebeplerim:
1. Buluşacağız da ne konuşacağız?
2. Şimdi buluşacağım kişi karşı cins olacak ve flörtöz yaklaşıyor. Buluşursak beğenilmezsem?
3. Aptalca bir şey yaparsam, kendimi komik aptal durumuna düşürürsem.
4. Ben yeni biriyle konuşacağım zaman çok kendimi kasıyorum ve gergin hissediyorum. Önceden böyle değildim. Okul zamanlarımda böyle değildim. Diğer yandan bütün gün evdeyim ve odamdan hiç çıkmıyorum. Ben ruh halinden nasıl kurtulurum? Bütün gün ev işi ve internette takılmaktan başka genel olarak hiçbir şey yapmayıp boş boş duruyorum. Pek kimseyle konuşmuyorum. Zaman zaman kendimi üzgün hissediyorum. Bazen kendimi bir kafesin içinde hissediyorum ama kendim de o kafesten çıkasım gelmiyor gibi hissediyorum. Kendimi bazen zavallı gibi hissediyorum. Bir doktora gidip bunları anlatamıyorum. Gerçi gittim bir kere ama böyle anlatmadım. Doktor bana senin bir şeyin yok dedi. Yalnızlıktan sıkılıyorum ne kadın ne erkek hiç arkadaşım yok sadece ailem var. Yalnızlıktan sıkılıyorum ama bunu değiştirecek de hiçbir şey yapmıyorum. Yapmamaya da direniyorum. Bu ruh halinin adı ne?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer