Bir insanın ömür boyu eve kapalı asosyal yaşaması normal mi?

Ben kendimi ömür boyu eve kapalı asosyal işsiz parasız mutsuz yalnız yaşamaya mahkum hissediyorum zaten 32 yaşındayım bu yaşıma kadar böyle yaşadım gençliğim hep böyle geçti en güzel yaşlarım hep eve kapalı işsiz parasız asosyal yalnız mutsuz geçti hâlâ aynıyım senelerdir hiç evden dışarı çıkmıyorum zor olsa da bunalsam da sıkılsam da artık psikolojik olarak bunu kabullendim
Bir insanın ömür boyu eve kapalı asosyal yaşaması normal mi?
Cevapla