Kesinlikle o yerde deniz olurdu... 1 yazlık havuzlu, evin bir bölümü şirketimin işleri için kullanacağım oda, kariyerimi tamamlamış maddi bir problemim ohh...
Kısçemi salıncakta sallarken arka planda sevdiğim insanlar evimin bahçesinde oturup sohbet ediyor olurdu ve biri tabi ki mangal başında olurdu :) göl kenarında sessiz sakin doğaya karşı sevdiğim insanların olduğu bi anı :)
Ressam değilim ve bu konuda çok yenekli değilim. Fakat boş duvara profilimdeki fotoğrafı çizmek isterdim. İstanbul'u çizerdim, yaşamayı sevdiğim şehir... Iyi kötü tüm anılarım, hayatım sevdiklerimin olduğu şehir, geleceğimin ve umutlarımın yer aldığı bir kare İstanbul..
İstanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı Önce hafiften bir rüzgar esiyor Yavaş yavaş sallanıyor yapraklar ağaçlarda Uzaklarda, çok uzaklarda Sucuların hiç durmayan çıngırakları İstanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı İstanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı Kuşlar geçiyor derken Yükseklerden, sürü sürü, çığlık çığlık Ağlar çekiliyor dalyanlarda Bir kadının suya değiyor ayakları İstanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı İstanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı Serin serin Kapalıçarşı Cıvıl cıvıl Mahmutpaşa Güvercin dolu avlular Çekiç sesleri geliyor doklardan Güzelim bahar rüzgarında ter kokuları İstanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı İstanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı Başımda eski alemlerin sarhoşluğu Loş kayıkhaneleriyle bir yalı Dinmiş lodosların uğultusu içinde İstanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı