Hep pozitif hep pozitifim eğlenmeyi ve çevremdekiler ile guzel zaman geçirmekte üstüme yok. Fakat benim ruhumu ve enerjimi emmek adına yanımda bulunan asalaklar vardı. Biraz geç farkına vardım ama geç kalmadım. Bütün enerjimi düşürüyorlardı, ben farkında olmadan benden uzun süre beslendiler. Onları ayatımdan attim ve hayat enerjim yerine geldi. Benimle beraber olan arkadaşlarım ile full time eğlenmeye devem ediyoruz. Enerjimi düşüren ya da bana negatif enerji yükleyen hiç kimseyi çekemem, fark ettigim anda uzaklaşıyorum ya da artık söylüyorum bana iyi gelmiyorsa görüşmek istemiyorum...
İnsanın çevresinde yaydığı enerji er ya da geç o kişiye geri döner. Başkalarına iyilik veya kötülük yapmak bilelim ki kendimize yaptığımız iyilik veya kötülüktür. İnsan doğar, yaşar ve ölür. Doğduğunda sevenleri, yakınları ya da vicdanlı insanlar o insanı taşırlar, tüm zahmetine rağmen. Bu süreçte o insana pozitif, negatif ayırımı yapmak mümkün değildir. İnsan biraz büyür, hayata dair fikir ve niyet geliştirir, tavrını belirler. Artık herkes bu kişi hakkındaki kanaatini belirler, pozitif, negatif ayırımı mümkündür. Bu sırada kırılan kalpler, hırsızlanan hak, hukuk birikir o insanın hesabında. Öldüğünde ise nasıl bilirdiniz kısmı en zor an olsa gerektir. Yaşarken pozitif enerji, negatif enerji ağırlığını doğru tarafa biriktirmek aslında insanın kendisi içindir bu sebeple...🦄🍀❤️
Pozitif biriyim. Negatif, özellikle manipüle ruhlu insanlarla aynı ortamda kalmak beni çok rahatsız eder. Yaydığı enerjiler öyle rahatsız edici ki ruhen beni de aşağı çekiyorlar ve kendimi onlar gibi bir anda negatif ve ruhsuz hissedebiliyorum. Onların derdini dinlemek dahi istemem. Bazıları keyif alıyor, kendileri gibi karşısındakileri de hem enerji olarak hem de ruhen aşağı çekmekten. Karşımdaki insanın enerjisine göre hallenen biriyim o nasılsa ben de öyle olurum, bu sebepten hep iyi ve pozitif insanlarla bulunmayı isterim.
Aman negatif tipleri hiç sevmem benden uzak olsunlar kaçarım Çevreme olumlu yapıcı ve pozitif yaklaşırım insanlar etrafımda olmaktan hoşlanırlar Ha bu arada süreklilik arzetmediği sürece elbette sorunu derdi olan dostlarımı dinlerim bu ayrı bir durum diyerek konuyu bağlayayım😃