İnsanlari küçümsemiyorum, yanlış anlaşılmasın. Gencinden yaşlısın başı kapalı insanların büyük çoğunluğu neden ilkel davranışlar sergiliyor?
Tam orta dogu arap insanı gibi davraniyorlar. Ne bir saygi var ne bir empati. Görgülü olanlarına çok az denk geldim. Tabi her açık da saygılı demiyorum. Açık olanlarinda çoğunluğu saygılı.
insanları açık kapalı diye ayrıştırmayı da doğru bulmuyorum fakat hangi ortama girersem gireyim bunu fark ediyorum.
Siz ne düşünüyorsunuz?
Tam orta dogu arap insanı gibi davraniyorlar. Ne bir saygi var ne bir empati. Görgülü olanlarına çok az denk geldim. Tabi her açık da saygılı demiyorum. Açık olanlarinda çoğunluğu saygılı.
insanları açık kapalı diye ayrıştırmayı da doğru bulmuyorum fakat hangi ortama girersem gireyim bunu fark ediyorum.
Siz ne düşünüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer