• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Yüzme biliyor musunuz? Biliyorsanız nasıl öğrendiniz?

kapitalmarx
kapitalmarx Takip Et
Xper 5 Yaş: 41
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Yüzme biliyorum diyenler ne kadar yüzme bildiklerini de yazarlarsa sevinirim...
Yüzme biliyor musunuz? Biliyorsanız nasıl öğrendiniz?
Cevapla
Sevgi Soruları Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    valla yüzme bilip bilmediğimi bende bilmiyorum... 10 yaşındayken yüzme kursuna gitmiştim 2.5 metre derinliğindeydi havuz sanırım ve ben ilk gün boğmuştum, son anda kurtarmışlardı hayatımı. daha sonra hoca benle çok ilgilenmişti ve olayın üstünden 1.5 ay filan geçmişti, aynı havuzda kimseden yardım almadan , simit kolluk palet gibi şeyler kullanmadan tek başıma rahatça yüzebiliyordum ama sonra ne olduysa kursu bıraktım. 3-4 yıl sonra tatile gittim denizde boyumu geçmeyen yerde suyun dibinden yüzebiliyordum, 1 metre derinlikte dipten yüzmek suretiyle taş, midye filan topluyordum. 3-4 yıl sonra tekrar tatile gittik denize girmedim hiç. ama 1.5 metre derinliğindeki havuzda gayet güzel yüzebiliyordum. ama boyumu geçen yerde yüzmeye bir daha hiç cesaret edemedim sanırım küçükken boğulduğum için böyle bir fobim oluştu benim. şimdi dediğim gibi derin olmayan yerde yüzüyorum ama derin yerde yüzebilir miyim bilmiyorum denemedim hiç. birde bir şeyi merka ediyorum yüzmeyi bir kere öğrenen biri uzun yıllar sonra unutabilir mi?

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • nudist
    nudist Takip Et
    Xper 6 Yaş: 45
    +1 yıl

    İyi bildiğim halde çok korkarım:((

    Dibimizden Türkiye'nin en çok can alan nehri geçiyor, Fırat!

    Ve en son yüzmek için girdiğimde kaçak kum çıkartan kepçeler yüzünden boğuluyordum.

    Adamlar bir gece önce bizim devamlı yüzdüğümüz yeri delik deşik etmişler.10- 20 mt. çukurlarla dolmuş taban.

    Bir arkadaşa yüzme öğreteceğim diye boy gösteriyorum, çumburlop bir çukurun taa dibine kadar indim.

    Üstelik boy gösterdiğim için nefesinde yoktu.

    Tam bir can pazarıydı, elimle çukurun duvarlarından tutundukça kum çözülüyor tekrar dibe iniyorum, Su çukurun içine girdap yapıp direncimi kırıyor, Normalde su altında su üstünde yüzdüğümden iyi yüzerim ama o nasıl bir korkudur ki bildiğin yaptığın herşeyi unutuyorsun. 30 sn. boğuştum, ömrümden ömür gitti . O gün bu gündür Nehir ve Göle girmem.

    Sadece Denize girerim! Hatta Onda bile aşırı temkinliyim..

    0
    2 Yorumla
    • kapitalmarx
      kapitalmarx
      +1 yıl

      Of ya, gerilim filmi gibi :) ben bile bir an icin sudan tirstim yani :) Allah'a cok sukur hic bogulma tehlikesi atlatmadim...

      Yorumla
    • nudist
      nudist
      +1 yıl

      Ben çok iyi bilirim.. Ama garanti diye birşey yok. Hele suda asla!

      Yorumla
  • yokoylebisey
    yokoylebisey Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 42%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    4 yaşında yuzme ögrendım.. 14 15 yaşlarında da enka da ders aldım.. stilli yuzerım. enkaya devam etseydım duzenlı olarak kesınlıkle ıyı sporcu olurdum..

    Hem alerjılerım hem zora gelemediğimden devam etmedım.. yazları benı daha eglencelı bır denız beklıyordu..

    Sonuç yuzebılıryorum. Iyı yuzuyorum yuzme bılmeyenlerede ögretıyorum. stılı olmayan yuzuculere tahammulum yok tanıdgım bırılerı ıse hemen stıl ögretmeye çalışıyorum hatta zorlayarak..

    0
    0 Yorumla
  • stiletto
    stiletto Takip Et
    Yoda Yaş: 40 , eic 41%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 826 cevap paylaştı.

    Geç öğrendiğimi düşünüyorum, bebekliğimden beri denizle havuzla alakadar olmama rağmen 9-10 yaslarımda anca öğrenebildim. Çok iyi yüzücü olduğumu söyleyemem, ayağımın basmadığı yerlere en fazla bir kac adım giderim ki kolayca geri döneyim diye. Öyle acılamam, yorulurum.

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

13

Cevap

12

Cevap

  • divaneyi
    divaneyi Takip Et
    Xper 2 Yaş: 37 , eic 31%
    +1 yıl

    Biliyorum tabiki su fışkırtarak yüzme, kurbağalama yüzme :)))) dayılarla amcaoğullarıyla öğrendiğim gibi biliyorum. nasıl öğrendiğime gelince bizimkiler beni su üstüne tutarlar kol çırpardım bende sonra bırakırlardı bi baktımki alıp başımı gitmişim ^^

    0
    0 Yorumla
  • Keanu
    Keanu Takip Et
    Yoda Yaş: 57 , eic 30%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 722 cevap paylaştı.

    Ufakken ailecek denize gittiğimiz günlerde kendi kendime öğrendim. Nefesimi tutup kendimi denize bıraktığımda suyun üstünde kaldığımı keşfettim. Sonra başımı kaldırdım.. bir kulaç, iki kulaç derken baktım yüzüyorum. :) İlk başta derin yerlere gitmeye çekindim. Deniz gözlüğü aldım şu yanında hava borusu olanlardan, bunun gerçekten çok faydası oldu, derin yerlere doğru gidip gelebildim. Sonrasında tamamen alıştım.

    0
    0 Yorumla
  • soulmatesneverdie
    soulmatesneverdie Takip Et
    Xper 4 Yaş: 44
    +1 yıl

    1,5 yaşında suya atmışlar, o günden beri yüzebiliyorum.

    bu cümlede Ergenekon-Göç-Türeyiş destanları gibi oldu, boğaç 3 günlükken yürüdü, 7 aylıkken ayı boğdu, 11 yaşınlarında iken çinin efsanevi güzeli chin-liu yu kaçırdı, 11 çocukları oldu ve 11 boya ayrılarak dünyaya hükmettiler vs.

    0
    2 Yorumla
    • kapitalmarx
      kapitalmarx
      +1 yıl

      :)

      Yorumla
    • Pink-
      Pink-
      +1 yıl

      :)))))))))))))) ahaha

      Yorumla
  • BiLLyy
    BiLLyy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    bılıyorum kuçuklugumde ogrenmıstım aslında cok korkardımdenıze sımıtsız gırmekten ama bıgun arkadasım sımıdımı cıkarıp atmıstı ve ben cırpınmak zorunda kaldım oyle oyle ogrendım.ama yanlıs anlamayında sızın ıçın mesela denız makarnalarıyla kolayca yuzebılırsınız

    0
    4 Yorumla
    • kapitalmarx
      kapitalmarx
      +1 yıl

      hahahah :) sagol canim. Ben bizzat okulunda ogrendim :) sadece halkimizin ne kadari yuzme biliyor merak ediyorum...

      Yorumla
    • BiLLyy
      BiLLyy
      +1 yıl

      ozur dılerım ya yılın potunu kırdım.)

      Yorumla
    • kapitalmarx
      kapitalmarx
      +1 yıl

      Ne potu ya sacmalama. Simdi soruya baktim sanki biraz bilmiyorum da neler tavsiye edersiniz gibisinden sormusum. Ogrenmek istedigim % kac yuzme biliyor ve nasil ogremis...

      Yorumla
    • BiLLyy
      BiLLyy
      +1 yıl

      kafamı kuma gomucem:)valla bende merak ettım sonucu bakalım kımler blıyormus

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    biliyorum. Cocuklugumdan beri deniz ve havuzdayım ve ailemde suya cok duskun bunun cok etkisi var. Yuzme bilmeme ragmen 2 sene yuzme kursuna gittim. Teknik ogrenip daha iyiyuzebilmek icin. Ben bilmeme ragmen bana o kadar cok sey katı ki. Bence kesinlikle Yuzme Kursuna gitmelisiniz.

    0
    2 Yorumla
    • kapitalmarx
      kapitalmarx
      +1 yıl

      Herhalde aradigim cevabi sen verdin. Yuzme bir spordur arkadaslar, hemde keyif icinde yapilan bir spor. Soylediklerinin hepsine katiliyorum. Yuzme kursunu gidip stil ogrenin. En azindan siz kendiniz icin yapmazsaniz ileride cocugunuzu gonderin :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      bilseniz bile gidin yani cok yararı var. Bilmiyorsanız siddetle tavsiye ediyorum gidin yani

      Yorumla
  • invetro
    invetro Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37
    +1 yıl

    5-6 yaşlarımda havuzda yüze yüze öğrenmiştim.Bir belge falan almadım ama iyi yüzdüğümü düşünüyorum.En azından doğru bir şekilde bir çok stil yüzebiliyorum.Zaten Antalya'da yaşıyorum, her Allah'ın günü denize gidiyoruz :)

    1
    1 Yorumla
    • kapitalmarx
      kapitalmarx
      +1 yıl

      Yuzme bir spordur. Stilden bahseden ilk kisi oldugun icin tebrik ediyorum. Bu SPOR'u yapmaya devam et.

      Yorumla
  • spagetti
    spagetti Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    küçükken kilyosta otururduk bız ve her allahın gunu denızdeydım annemle

    yuzmeyıde yıne annemle babamdan öğrendim

    babam alırdı benı boynuna goturudu boyumu gecen yere bırden bıre suya atardı bende çırpınırdım

    öyle öyle ögrendım

    bırde babam elini göbeğimin altına koyardı bende kulaç atardım o şekilde

    boyle boyle ogrendım

    lakın sadece kulaç atarım oyle stilli falan degıldır yuzusum..

    0
    0 Yorumla
  • bencanandım
    bencanandım Takip Et
    Yoda Yaş: 50 , eic 53%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 705 cevap paylaştı.

    Sırt üstü yatarken yüzü koyun dönüp kulaç atmayı deneyerek öğrendim panikleyeceğim anlar da tekrar sırt üstü döndüm suyun kaldırma kuvvetini kullandım :)) çok iyi yüzücü değilim bu kadarı yetiyor

    1
    6 Yorumla
    • nudist
      nudist
      +1 yıl

      İlkin derede öğrenmiştim. İt yüzgeci derdik o stile. Köpeklerin yüzme şekli. Çok kolay öğreniyorsun :))

      Yorumla
    • bencanandım
      bencanandım
      +1 yıl

      köpek yüşüsü yüzü koyun olmuyormu ben sırt üstü dönüyordum yüzü koyun döndüğüm de normal kulaç atıyordum :)

      Yorumla
    • nudist
      nudist
      +1 yıl

      Suya girdiğinde göğüs kafesini havayla şişirip ellerin tavşanın ön ayakları şeklinde, ayaklarınla da kendini her öne doğru attığın kulaç sonrası bir kere itiyorsun. Kolaylık açısından en kolay öğrenilen stildir ki, temelinde göğüs kafesini sürekli şişik tutman lazım. Hani şu vücutçuların karın kaslarını çekip göğüs kafesini şişirme şeklinin aynısı. Senin dediğin şekille nasıl öğreniyorsun aklım almadı.. :))))

      Yorumla
    • bencanandım
      bencanandım
      +1 yıl

      :) öyle değil benim öğrendiğim..sırt üstü suya bırakın ca kendimi zaten suyun yüzün de duruyordum ve yüzümü suya dönerken başımı yan çevirip kulaç atmaya başlıyordum ayaklarımı çırparak anlatabildim mi ki acaba :)) biraz cesaret ekleyerek öğrendim desek belki daha iyi olur :)))

      Yorumla
    • nudist
      nudist
      +1 yıl

      Bak köpekleme stili için bir link buldum.

      link

      Yorumla
    • bencanandım
      bencanandım
      +1 yıl

      hıım anladım teyzem bazen öyle yüzer ordan gözümün önüne geldi :)))

      Yorumla
  • dyvim
    dyvim Takip Et
    Xper 3 Yaş: 45
    +1 yıl

    Çok küçük yaştan beridir yüzmeye hayranımdır. 8 yaşımdan itibaren dalışa da başladım. tüplü ve tüpsüz dalış yapabilirim. Sertifikalı olarak Sualtı Ragbisi yaptım ve 2 yıldız balıkadam brövem var.

    0
    0 Yorumla
  • egitimsiz
    egitimsiz Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    biliyorum.

    3. siniftan 4. sinifa kadar okulda mecburi ders idi. haftada bir defa.

    yalniz yinede boyumu asan suya asla girmem. insanin gözü önünde birisi bogulunca ister istemez korku olusuyor.

    0
    3 Yorumla
    • kapitalmarx
      kapitalmarx
      +1 yıl

      :( uzuldum. Ama yine de ogrenmelisin. Ulkemiz de neden yuzme bu kadar korkunc birsey anlamak cok kolay aslinda. Baksana herkes kendi ogrenmis :( Yuzme lisede zorunlu olmali bence. Tabi sapik beden egitim hocalarini okuldan attiktan sonra :)

      Yorumla
    • egitimsiz
      egitimsiz
      +1 yıl

      yanlis anladin sanirim yüzme biliyorum ama yinede boyumu asan sulara girmem dedim (:

      Yorumla
    • kapitalmarx
      kapitalmarx
      +1 yıl

      pardon :)

      Yorumla
  • Cerencann
    Cerencann Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 33%
    +1 yıl

    Ben hiç bilmiyorum, küçükken kursa gittim ama olmadı:)

    Kollukla filan rahat ediyorum ancak ama hala öğrenmeyi deniyorum.

    0
    0 Yorumla
  • Pink-
    Pink- Takip Et
    Xper 3 Yaş: 46
    +1 yıl

    Yüzme bilmiyorum,beni kurtaracak yakışıklı atletık ,kaslı erkek fantezim yüzünden :))))

    3
    6 Yorumla
    • bluesman
      bluesman
      +1 yıl

      link dürbünle bakan abi kurtarır artık seni

      Yorumla
    • kapitalmarx
      kapitalmarx
      +1 yıl

      hahahahahahahahha :) Ya cok uzulerek soylicem ama o dedigin erkek SAHIN K olmasin :))))

      Yorumla
    • Pink-
      Pink-
      +1 yıl

      Fantazi dünyamı kirlettin bluesman :))

      Yorumla
    • bluesman
      bluesman
      +1 yıl

      @km yok şahin reis çok kısa bu adama göre.

      @penti adam bildiğin seksi.

      Yorumla
    • nudist
      nudist
      +1 yıl

      Bari öğren de arada bilmiyor numarası çekersin..

      Şimdi hem bilmiyorsun hemde aradığın vasıflarda kişi yoksa sahilde napacan. :)

      Yorumla
    • Pink-
      Pink-
      +1 yıl

      fantazi aslında :))) değil mi işe şansa bırakmamak lazım

      Yorumla
  • etmus
    etmus Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43
    +1 yıl

    3 yasimdan beri yuzme biliyorum, ama oyle pro vs olmadim, sadece haftada bir ya da canim istediginde havuzda bir kac saat hizli kulac yuzuyorum

    0
    0 Yorumla
  • moulenrouge
    moulenrouge Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    bilirim stilli yüzerim.Egeliyiz bebeklikten beri havuz deniz öğrendik.daha sonra ünv. de yüzme takımındaydım.kursu tavsiye ederim çok faydalıdır

    0
    0 Yorumla
  • Darkness
    Darkness Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    Sen bilmiyormusun ? yalnıs anlama, yasına bakarak sasırdım eminim gecerli sebebin vardır

    0
    2 Yorumla
    • kapitalmarx
      kapitalmarx
      +1 yıl

      Evet biliyorum...

      Yorumla
    • Darkness
      Darkness
      +1 yıl

      hm tamam . Nilüfer cayına cok giderdim kücükken , sanırım orda öğrendim kücüktüm baya :)

      Yorumla
  • Alien
    Alien Takip Et
    Xper 3 Yaş: 41
    +1 yıl

    Sanırım 10 yaşlarında annemin yardımlarıyla kendim öğrenmiştim.Boğulmam merak etme :D

    0
    1 Yorumla
    • kapitalmarx
      kapitalmarx
      +1 yıl

      Yok ben artik kimseyi kurtarmiyorum zaten. Natalie Portman olsa kurtarmam. Az kalsin beni de boguyordu :))) yuzme ogrenirken bile o kadar su yutmadim :)

      Yorumla
  • menis
    menis Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    yüze yüze öğrendim. Kendimi kurtaracak kadar biliyorum işte =)

    0
    0 Yorumla
  • TheMDA
    TheMDA Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    küçükke kursa katılmıştım orda öğrenemedim ama cesaret geldi benim kuzenlede pratik yapa yapa :) şimdi iyi yüzüyorum

    0
    0 Yorumla
  • gurbet-kuşu
    gurbet-kuşu Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40
    +1 yıl

    bilmiyordum gecen yaz azmettim hergun denize gittim ogrendim mutluyum artik kenarda yuzmuyorum

    0
    1 Yorumla
    • kapitalmarx
      kapitalmarx
      +1 yıl

      :)

      Yorumla
  • ercie
    ercie Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    biliyorum. karadenizin hırçın sularında yüzmüşüz biz =)

    0
    4 Yorumla
    • kapitalmarx
      kapitalmarx
      +1 yıl

      Dikkat et bogulma, karadeniz cografik yapisi itibariyle biraz farklidir. Kilyos ve Sile'de olenlerin cok olmasinin nedeni de bu. Istedigin kadar yuzme bil akintisi cok guclu. Ceker seni. Yuzmen bir ise yaramaz. Ancak yorulur bogulursun...

      Yorumla
    • ercie
      ercie
      +1 yıl

      biliyorum. ama küçüklüğümden beri yüzerim karadenizde alışığım yani dalgalara.

      Yorumla
    • nudist
      nudist
      +1 yıl

      Öyle dememen lazım arkadaşım!

      Suyun gerçekten de şakası olmaz, bunu ben neredeyse canım pahasına öğrendim desem..

      Bu günde biri boğulmuş, kimmiş, nerede boğulmuş sorularını biz anlamsız bir şekilde soruyormuşuz ki Nehre her girdiğimizde karşıdan karşıya güçlü akıntıya karşı gidip gelirdik.

      Şimdi mi Tövbe!

      Fırat Nehrinde boğulan nice profesyonel yüzücüler var..

      Girdaba yakalandın mı bittin.

      Yorumla
    • Keanu
      Keanu
      +1 yıl

      Dalgalara alışık olabilirsin ama akıntı ve dirdaplar dalgalardan çok daha tehlikelidir. Alıp götürür seni, ne kadar kulaçlasan da kurtaramazsın kendini.

      Yorumla
  • berfın2011
    berfın2011 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    yüzme kursuna gitmedim anneannem sayesinde öğrendim. :D

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    annem kucağında götürüp birden bırakınca ister istemez yüzdüm :D

    0
    1 Yorumla
    • Keanu
      Keanu
      +1 yıl

      Yok daha neler? :P

      Yorumla
  • demir77
    demir77 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 45
    +1 yıl

    ben tv seyrederek öğrendim. sözüm doğrudur.

    0
    3 Yorumla
    • kapitalmarx
      kapitalmarx
      +1 yıl

      hahhahahahhahhahahhahahahhah yorum kismini komple kahkaha yapmak istiyorum :)))))


      Abi nasil basardin lutfen anlat bana ya. Eger bu isi ticarete dokersen cok zengin olursun kanimca :)

      Yorumla
    • nudist
      nudist
      +1 yıl

      18 Wheels of Steel: Haulin ile şoförlük öğrendim desem :D

      O zamanlar aracım yoktu.. Oturdum Sürücü Kursları için geliştirilmiş almanca bir 3d simülatör ve 18 Wheels of Steel: Haulin üzerinde sezgilerimi geliştirdim.

      Yorumla
    • demir77
      demir77
      +1 yıl

      belki küçükken izlediğim belgesellerdiki dalgıçların hareketlerini farkında olmadan içselleştirmiş olabilirim. ilk 12 yaşımda suya girdiğimde batmadan ufak ufak yüzebildiğimi gördüm. belki bu genetikle ilgili olabilir. çünkü peder de ilk gençlik yıllarında yolculuk yaptığı şoförleri izleyerek araba kullanmayı öğrenmiş. bilemiyorum artık kardeş umarım soruna cevap verebilmişimdir.

      Yorumla
  • Erdem
    Erdem Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 57%
    +1 yıl

    Bata çıka, kendi kendime... :)

    0
    0 Yorumla
  • jimbeam
    jimbeam Takip Et
    Xper 2 Yaş: 38
    +1 yıl

    biliyorum nasıl öğrendiğimi hatırlamıyorum

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(10)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Yüzme biliyor musunuz? Biliyorsanız nasıl öğrendiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Yüzme biliyor musunuz? Nasıl öğrenebilirim? 40 cevap verildi
Yuzmeyi biliyor musunuz? 44 cevap verildi
İngliceyi nasıl öğrendiniz? 3 cevap verildi
Künefe yapmayı biliyor musun? 23 cevap verildi
Oryantal bilen var mı nasıl öğrendiniz? 7 cevap verildi
Sarılmayı biliyor musunuz? 20 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Tek emoji ile nasıl hissettiğinizi söyleyeyim mi?
  • 1.4 Fire Motor Fiat Egea için yeterli motor mu sizce?
  • D Segment Arabalar da 1.6 Atmosferik motor yeterli mi sizce ne düşünüyorsunuz?
  • Türkiye'de görünmez bir kast sistemi mi var, saygı karaktere mi sosyal statüye mi göre belirleniyor?
  • Sevmekten usanır mısın?
  • Dizanteri oldunuz mu?
  • Sevgi mi, ilgi mi?
  • Dünya Kupası'ndaki ikili averaj sistemi sizce adaletsiz bir uygulama mı?
  • Neymar geri döndü! Ne düşünüyorsunuz?
  • Kim kiminle ne zaman nerede ne yapıyor?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨