Güncellemeler
+1 yıl
cevap verin
Güncellemeler
+1 yıl
cevap
Zor değil de , çevreleri tarafından kimi zaman sıkıcı bulunabilrler. Ki bu büyük bir yanılgıdır. Güven duydukları kişilerle ve ortamlarda çok eğlencelidirler aslında.
Cevap
3Cevap
Zor degildirler sadece pic karaktersiz serefsiz haysiyetsiz iki yuzlu insan kullanan yanlari yoktur e ulkemiz kizlarida bu kisileri sevmezler cunku kendilerini akdatan kullanip atan siddet uyguluyan zarar veren hakir giren kisileri cok severler
Öyle olmayanlar yani abazan çapkın sapıklar da yalnız oluyor çünkü kimseyle yetinmiyorlar.
Bunu bende bilmiyorum sanırım o yüzden bekar kaldım
anlaşması zor birimisin?
Hayır değilim, biraz zayıfım kimi zaman buna da bagliyorum
bi kahve içecektik😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?