AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
144Cevap
Yorumlardaki yaraticiliğa bak, düşünmedim ama tam fesatlik :/
Aynen
çokk saymakla bitmez :) ama çoğu günahı da işliyoruz :(
Ne yazik ki:)
hayrlsı
Günah olmasa İlk İşim Hayatima son vermek olurdu Zerre kadar zevk verimiyor hayat baana
Öyle deme ya
Gercekler Acidir Düşündüqün Zaman Sende Hak verirsin
bu hayattan kurtuldun peki ya bilmediğin öteki taraf?
Günah olmasa bile ayıp karşılanacak şeyleri de yapma şansımız varsa açık saçık giyinir içki içerdim. Seks falan hak getire.
Bende
Bizim zararımıza olan şeyleri neden yapayım ki Rabbim böyle uygun gördüyse budur
#Günaholmasa hergün karı kızla takılır, dövme yapardım :p
Kil, selere gelip bize fanaiklik yapan inancımzıa saldıran müslümanları dogramak
Gunah olup olmadigini sallayan yok ki smdilerde :))
birisini kesin öldürürdüm. günah olmasaydı kanun falan işlemezdi
Gunah olmasaydi hergun banka soyaardim :-D kanka cok para lazim coooook calisarak olmuyo :-)
Dimi ya:)
Aynen ya aylik 3.500tl kime yeter ya bu haksizlik :-D
Onada sukur ya :))
Şaka be :-D acimdan oluyom kanka :-D maksimum 1500 oda mesaiye kalirsak ful bu dunydaki adaletsizlik evrende bile yok insanlari asgari ucetle calistiriyolar sorsan hepsi musluman kul hakki yemiyor ama beden işçisi emekci olan iscilerimiz hali icler acisi yaziklar olsun o kapitalist duzene
Ne yaparsin ya elden ne gelir
Hicbisey gelmez modern kölelik sistemi saat gibi isliyor kanka
Oyle valla
:-)
şimdilik yok ama herlde banka soyardım gibi geliyor içimden :D
Ateistlerin sevdiği türden bir soru sormuşsunuz, büyük beğeni alırsınız artık.
Mantığıma ve vicdanıma neler uyarsa yaparım, hiç günah mı değil mi bakmam. :)
İnsanların kaburga kemiklerini baltayla parçalamak hoşuma giderdi
sende hafif bir sadistlik var mı?
Hafif değil sanırım
Olabilir:):):):) hatta var ya var herhalde şiddete egilimliyim kabul
Ne yalan soyleyeyim, seks alaninda fantazi yapardim. Ama yasak
Ben müziğe çok düşkün olduğum dünyaca ünlü bir sanatçı olmak isterdim. Birde Lgbtyi desteklemek keşke ama günah🏳️🌈🥺🤧🤧🤧🌝🤧🥴🥴🥴
Erkeklere abaza dersiniz kizlar ama alayiniz cevaplarda hep seks demişsiniz demek ki sizin de bilinc altinizda seks yatiyo:)))
Aşık olduğun kişinin peşinden git;) günaha girmezsin;) her şey para değil bunu insanların anlayacağı gün de gelir belki,
Zamanında akbank'ın hesaplarına girmiştim 14 trilyon yatıyordu önümde alıp kaçardım hemen.
Iyimis:))
Bizim açımızdan pek iyi sonuçlar ile karşılaşmadık ama :)
Ateistim, sadece içki içiyorum sizin günahlardan onun dışında bakireyim ve hiç bir kötü şeyim yok :D
Ne guzel:)
sırf günah diye yapmıyorsan yapmıştan bir farkın kalmaz
Hicte öyle degil
tanrıyamı bağlı kalacam banane ondan. İstediğimi yaparım. adaletsiz adil olmayan bir şeye inanmam ben.
milyonlarca para kazanırmdım haramdan ve bol bol kız öperdim :D
gunah olmsa once once hakan b. cvsu snra ust dwre halılı snrda kndmı wrrdm :((
Sevmediğim arkamdan atıp tutan o insanciklar oldururdum
alkol sanırım. arada içerdim iyi olurdu
Evet:)
Kumar oynardim faiz yerdim :)
Hm:)
sonra ortalık arınma gecesine dönerdi =)
Laf atan erkekleri bicaklardim
günah olmasa şort giymeyi isterdim ama giyemiyorum
sanırım kapalı bir bayansın
hayır değilim ama ünüversiede kapanmayı düşünüyorum
Uyustrucu seks soygun vs vs
Masallah ;-)
Sizin?
her türlü günahı işlerdim sonra intihar ederdim
Günah olan her şeyi yapmak isterdim kısaca..:D
Hergun birini öldürürdum ben ya :)
O seni bastan oldurmesin :)
Ben bir profesyonelim dostum :) Relax
Peki:)
Sen kusursuz ve arkanda iz birakmadan cinayet nasil islenir biliyon mu :)
Hayir bilmekte istemiyorum sen biliyormus gibi konusuyorsun
Tabiki biliyorum o kadar gorev yaptim olay yeri inceleme ve kriminalde. Az suclu pesinde kosmadim. E tecrübe oldu iste :)
Meslek neydi:)
Asker :) simdi sakin kendi halinde bir devler memuruyum ama :) cesetler otopsiler bitti :)
Eminim heyecanlidir:)
Isimi severek yapiyordum :) harikaydi
Banka soymak istemişimdir hep
Günah olmasa bazı zamanlar içki içmek isterdim
intihar edebilirdim belki
Günah olmasa yalan söylerdim :)
Buda yalan bence :)
Kesinlikle yalan değil. Kendi kötülüğüme bile olsa doğruyu söylerim :)
Butun beni sinifta birakan hocalari öldürmek...
Adam oldurmek ve zina
Kiralık katil olurdum. Tüm dünya beni tanırdı :D
Haha güzeldi:))
birini öldürmek baya birilerini ama :zd
Bizim tarihciyi bicaklardim.. Yavsak herif
Dövme yaptırırdım herhalde.
Aynn:)
Beşiktaşlı adama kartal dövmesi iyi giderdi be sanki :)
günah olmasaydı ateyiz olurdum.
Pki:)
evlemedn berabaer olmak ama günah işte
Aynn:)
anlaşılan sende çok istiyorsun
peki hiç
peki hiç ilişkiye girdnmi
bir kaç farklı kişiyle ilişkiye girerdim
Toplu mu
yok tek tek ama farklı kişiler
şu an o zaman kendini baa zor tutuyor olmalısın :)
ewt zor oluyor
her gun ıcerdım hemde hergunnnn
Yani simdide iciyorsun ama hergun degil dogrumu:)?
gıcık aldıgım her tipin kafasını keserdim
Sendemi:))
Sevdigim adamla zina yapardim
sevgilimle yatardım :(
Evlen:)
daha çok var ona ya :(
Birinşn bedeninde erimek
Deveyi kesip SUCUK yapardım..
Yaşamazdik illa ki bizi biri öldürürdü :)
Illaki:)
Bence böyle daha iyi :) karistirma sen oralari
Sorduguma pisman oldum zaten ya korkunmus zaten :)
Hahahahahah :)
Seri katil olurdum kesin :D
Gunah yok hapis var ama napcan :)
günah yoksa o zaman ben faili meçhullerin seri katili olurum yakalayamazlar beni :D
Gunah olan herseyi yaptim sanirim
Pismanmisin
Yapamadigim seyler icin pismanim
Peki
Sevdigim kisiyle birlikte olurdum :)
evlenmeden mi
Bütün günah olan şeyleri her gün yapardım
Tabi:)
@Amukkk ilk gün intihar etme hata ile sonra diğerleri için fırsatın olmaz :D
Kara para kazanma yollarına giderdim herhalde :D
Seks ve uyuşturucu olurdu sanırım
Anladim:)
Tövbe ettim artık.
Ama günah olmasaydı bunlar zevk, heyecan, mutluluk veren şeyler ama zararlı işte.
Bilemem:)
belki zorlanırsam ancak kılıfına uydurabilirim çaresiz kalırsam :)