Toplumda, evde, işte yüksek sesle konuşan ve her tepkisi abartılı olan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Verdikleri tepkiler ve ses tonları koridorun sonundan duyulan, sevmeseniz dahi maruz kaldığınız bu insanlar sizde nasıl bir izlenime sahip?
Toplumda, evde, işte yüksek sesle konuşan ve her tepkisi abartılı olan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Toplumda, evde, işte yüksek sesle konuşan ve her tepkisi abartılı olan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla