Normal bir arkadaşım var kız eskiden çok iyiyidik ama kaç gündür benle konuşmuyor yazmasam o hiç yazmayack gibi iyi?

Normal bir arkadaşım var kız eskiden çok iyiyidik ama kaç gündür benle konuşmuyor yazmasam o hiç yazmayack gibi iyi geceler günaydın diyen benim buna rağmen çok soğuk davranıyor konuşmak istemiyor gibi sebebini sorduğumda ise hastayım sadece deyip geçiyor ne yapacağımı bilmiyorum?
Normal bir arkadaşım var kız eskiden çok iyiyidik ama kaç gündür benle konuşmuyor yazmasam o hiç yazmayack gibi iyi?
Cevapla