Önünüze çıkan fırsatları görebiliyor musunuz yoksa sürekli teğet geçip sonrasında mı fark ediyorsunuz?


Benim biraz tuhaf. Önüme çıkan fırsatı kaçırırım. Kaçırınca değerini anlarım. Anladığım için ise daha zor yolla fırsatı yakalarım. Yani kendi bacağıma sıkar tedavi eder nihai hedefe ulaşırım.
Fırsatlar gözümün önünden akıp gider, bende öküzün trene baktığı gibi seyrederim 😂
Ahah😄 Aynı kaderi paylaşıyoruz.
Yapmak istemezdim ama…🤷♀️😒
Hayatım aksilikler üzerine kurulmuş gibi çünkü.🤷♀️😄
Neyse biraz daha seyredelim bakalım.🙎♀️😄
İnşallah. 💪🏻😄
Göremiyorum beee yengeç 🙁😕
Yalnız değilsin.😪
Hadi bee 😕😔
Teşekkür ederim yengeç ✨🖤✨ bugün de dozumuzu aldık
Elhamdülillah ✨
Keyfin nasıl?
Rica ederim.😬
Eh işte her zaman ki gibi, ne iyi ne kötü. Ortalarda geziniyorum.
Sen nasılsın? 🙃
Ortalar da gezmek bence iyi değil 😕 ya hep ya hiç olsun... Diye tavsiye verirken sana benimde aslında bu durumdan farkımın olmadığını fark ettim 😄
Bende şunu diyeyim sana yalnız değilsin
✨🖤✨🖤
Yalnız olmadığıma sevinsem mi üzülsem mi bilemedim ama neyse.😄✨
Üzülsende yalnız değilsin...
Al bakalım yak bir tane 🚬
Şaka yaptım şaka sen içmiyorsun kesin 🤨
Denedim aslında seni, görmeyeyim sakın 🧐
Ahah😄 İçmiyor muymuşum? 🚬 İçmediğim zamanlar içtiğim zamanlara kıyasla daha az. O yüzdeen uzattın bir kere geri çekemezsin.😄
Bak sen 😄 ve ayrıca bu kadar hızlı dönüş yapmasan mı ne 😄
😄😄 Yağni benim hızım bu kadar, idare et.😄
Tamam ederiz 😄
İyi gecelerin olsun ✨🖤✨🖤
Teşekkür ederim, seninde.🙃🌼
Cevap
16Cevap
Selam,
Çok şey kaçırdım ama değerlendirdikleirm de oldu. Hayırlsı böyleymiş diyor önüme bakıyorum. Geçmiş geçmişte kaldı zira.
Önüme çıkan engelleri, fırsata çeviriyorum diyelim. Denk geldiğim fırsatları da birer çiçek gibi topluyorum ₪
gozunden kacmasa da nasip olmuyor... istesen de cabalasan da olmuyor... ve her defasinda Rabbimin ya Hayy ya Kayyum oldugunu her daim hissediyorum
Bağlama ve size sunulan fırsatlara bağlıdır, bazen fırsatlar geleceğiniz için iyi değildir ve geleceğinize uygun olup olmadığı görülecektir
40 tl indirim kuponum vardı kaçırdım hala aklıma gelince dertleniyorum
Fırsatları görebiliyorum fakat buna rağmen kaçırıyorum çünkü değerlendirmeye üşeniyorum. 😃
benim için önemli olan fırsat değildir
önemli olan fırsatın bana uygun olmasıdır
Şimdiye kadar fırsatları kaçırmamak için hep adım attım, bazen fiyasko da oldu 😂
Kaçırmaktan üstüme yok
Yanlış yerde yanlış hareket ediyorum
Değerlendirmeye çalışırım genellikle geri çevirmem
Fırsat çıkmıyor ki değerlendirelim 🙄
Kaçırırım hep.
Artık değerlendiriyorum.
Çok kaçırdım zamanında. Şimdi kaçırmiyorum😂
İkisi de olduğu oluyor
Fırsatların kaçmasını beklerim
Hep kaçırıyom ya
Ben degerlendiremedim yalan yok
Kaçırırım
Yanlış değerlendiririm.
kacar gider
Kaçırırım
Kaçırırım 😬
Değerlendirmemem
Kaciririm
Hep kaçırdım evet
Hepsini kaçırdım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?