Fırsatları değerlendirmek ya değerlendirmemek sizin elinizde olan bir şey. O an değerlendirme ihtiyacı duymadığınız için elinizin tersiyle ittiğiniz fırsatlar olmuş olabilir. Peki bu elinizin tersiyle ittiğiniz fırsatlar için yeni bir fırsat çıkabilir mi karşınıza? Çıkabileceğine dair bir beklentiniz var mı yoksa bu saatten sonra benim için o fırsatın çıkmasının pek bir önemi yok mu diyorsunuz? #BirTutamAşkk #Fırsat
Önünüze çıkan fırsatları değerlendirir misiniz? Değerlendiremediğiniz fırsatlar için halâ bir umudunuz var mı?
Daha önce 2 defa fırsat teptim, üçüncü fırsat iş hayatımla ilgili geldi. Aldığım paranın 2 katı bir iş teklifi var. Yaşım 30, özel bir şirkette teknikerim, Samsunda yaşıyorum, ortalama gelirim 2000 liranın üstünde. Şu an gelen teklifte, Antalyaya yerleşmem gerekiyor, yani arkamda bir hayat bırakmamı istiyorlar. Yaşadığım hayattan çok mu mutluyum? Hayır. Gideceğim yer beni mutlu edecek mi? Hayır. Belirsizlik kötü şey.
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Öncelikle fırsatın bana getirisine bakıyorum. Genelde planlı hareket ettiğimden bütün yönlerini hesaplıyorum. Geçen sene vardı bir fırsat işle alakalı eksi yönleri yüzünden kaçtı mı desem yol verdim mi desem bilemedim. Genelde hayırlısı olsun derim.
bana bir eksisi yoksa. Önüme çıkan fırsatı değerlendirdiğimde gece yatınca tüh neden yaptım ya diye üzülmiceksem kendi çizgimden çok çıkmamak suretiyle değerlendiririm. O yüzden hiç keşkem ya da pişmanlığım yok -_-
Hepimiz ne büyük fırsatlar kaciririz farkında olmayiz. oldugumuz zaman ise kısmet değilmiş deriz derler. bunun alakası yok. bir şans gelip kapını çalıyor ve sen geri çeviriyorsun. neden, çünkü kapına geldiği için. halbuki uğraştiracak bir fırsat yakaladigin zaman peşinden kosarsin. ben burnumun dibindeki en büyük fırsatı kaçırmış biri olarak söylüyorum. sans bir yana bu tamamen inanmakla ve ozguveninizle alakalı birseydir. inaniyorsaniz asla kulak asmadan hedefinizin üstüne gideceksiniz. cunku korkak insan o kadar çok ki. sizi engelleyecektir. karsiniza çıkan o şans dediğiniz şey o kadar değerlidir ki aslında hayatınız inanılmaz bir şekilde değişecek farklı bir dünyanın içinde bulacaksinizdir kendinizi. o yüzden ki her şans çok büyük bir değere sahiptir.
Deme öyleşeyler eşeğin aklına karpuz kabuğu düşürme :D
Kendi işimi kurdum güzel gidiyor ama, çok yerel kaldım okuldan mezun olduğum ilk sıralar şartları çok iyi olan bir yurt dışı işi reddettim. Hep düşünürüm, acaba kabul etmelimiydim diye...
Bazen bazı şeylere cesaret edemediğim doğrudur, ama ben herzaman hakkımda hayırlı olanı istedim o anda isteyeceğim şey ilerde benim hakkımda hayırlı olmayabilir bunu ben bilemesemde Allah biliyor onun için zamana bırakıyorum bazı isteklerimi...
Fırsatın fırsat olduğunu anlamak zaten mesele kuzum, anlayınca kaçırmıyorum ama bazen anlamıyorsun kaybedince fırsat olduğu anlaşılıyor o zamanda yapacak bişey kalmıyor malesef
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
önüme çıkan fırsatları değerlendirmeeye uğrasıyorum ama engeller beni bitiryor. birini aşıyon diğeri hemen seni bekliyor.
@kuğum 28 yaşındayım bu yaşıma kadar hiçbir şey başaramadım kazanamadım yaşayamadım yapamadım hep ot gibi yaşadım hayatım boşa geçti demek ki korkak güçsüz zayıfım yaşamayı beceremedim
@kuğum zamanı değilmiş demek yanlış her insanın kaderi hayatı yaşamı cesaretine özgüvenine kişiliğine göre şekillenir ben korkak özgüvensiz çekingen utangaç olduğum için hep kaybettim
En İyi Cevaplar