Merhaba.. Bence bir insan yaşamı boyunca kendisine yeni bir şeyler katmaya ve her gün kendisi ile ilgili yeni bir şey öğrenmeye devam eder.. Bu zorunlu yolculukta tecrübe edinmeye ölene kadar devam ediyoruz, olumlu ya da olumsuz.. Kendimi yeterince tanıyorum evet.. Neleri sevdiğimi nelere uzak olduğumu en iyi ben biliyorum.. Kimsenin bilmediği kadar iyi biliyorum kendimi.. Hedeflerimi, hayattan ve insanlardan beklentilerimi, yasaklarımı, günahlarımı, sevaplarımı.. Kendimi ve yerimi biliyorum kimin ne bildiği de umurumda değil.. Keyifli akşamlar..
Arıyorum Bence bulduğunu düşünenlerde delirmiş diye adlandırdığımız insanlar Çünkü insan hayatın anlamını ne yaparsa yapsın kesin bulamaz Hep bir arayışta olmalıdır ki yaşamanın bir anlamı olsun