Bu soruya önceden olsa "tabi ki.. on numara beş yıldız tanıyorum. " derdim.😅 Ama kendimi sürekli şaşırttığım için bazen tanıyamıyorum🤦🏻♀️😅 Peki siz kendinizi yeterince tanıdığınızı düşünüyor musunuz?
Günaydın Bu çok zor kendim için ve tüm insanlar için zor. İnsan kompleks bir şeydir ve bunu ikinci , dürtüleri baskılar. Egolarımız bizi tutkuya yöneltirken kendimiz yaptığımızı düşünürüz, bilincimiz mantık süzgecinden geçirirken de yine kendi şaheserimiz sanırız. Halbuki bunların çoğusu bize ait değil, o sebepten kişiliğiniz şudur diye kesin konuşmak, güneşle dans etmeye benzer.
Bence kimse kendini yeterince tanıyamaz. Mesela son dört ay benim için tam bir hayat sınaması ile geçti. Yaşadıklarım kendimi tekrar sorgulamama neden oldu. Bir de baktım ki benim hiç farkında olmadığım davranışlarım varmış. İstemeden karşımdaki insanları kırdığımı fark ettim ve bu davranışlarımı törpülemeye başladım. Her yanlış tekrarında kendime dışarıdan bir başkasıymış gibi kızıyorum.
İnsan dipsiz bir kuyu misali... Ben bildim, ben bilirim, kendimi tanıyorum demekle oluyor mu? Mümin Kul, Aldanır, Aldatmaz misali. Biz kendimizi bilmeyiz, sıfatımız nedir onu dahi tanımayız.
Ah şöyle ki en iyi ben tanıyorum ama bem bile yeterince tanımıyorum. 😄 Sürekli yeni şeyler keşfediyor ve öğrendikçe bazı şeylere karşı bakış açımın değişebileceğini görüyorum.
Kişilik & Karakter konusunda 26,4b cevap paylaştı.
Tanıyorum çok safım çok doğrucuyum yalanı sevmem vicdan sahibiyim sessizim utangaçım sezgilerim çok kuvvetli iyi bir insanım kimseye zararım olmaz kendimden başka
bazen kendımı tanımak ıstemıyorum kendımden cok sıkıldım belkı de yeterınce tanıyorumdur ve bu kısıyle barısık degılımdır bılmıyorum bılmek de ıstemıyorum