
"Dünyaları veririm" dersiniz, ama onlar bunu istemez. Sadece aklınız yorulur, kalbin teması devreye dahi girmez.
Oldu mu öyle?

Bakalım aklımda büyüttüklerim kalbimde yer buldu mu?

Bulmamış.
Selam,
Bu soruyu şökle cevaplayayım,
"Gönlüm dilime dargın, dilim gönlüme. Gönlüm duygularını anlatamadığı için kızarken dilime, dilim anlayamayacağı şeyleri düşündüğü için kızıyor gönlüme."
Hz. Mevlana
Oldu Tabiki.
Olmadığı da oldu.
Benim önce kalbim ister ve sonra aklım reddeder onunla savaşır dururum.
Genellikle aklımda olan kalbimde olmaz. Istisnalar harici
Teşekkürler 🙂
Ben genelde kalbimde büyütüyorum.
Hissetmediğim hic bir şeyin peşinden gitmem.
Ama eğer hissediyorsam mantığım aklım devre dışı kalıyor otomatikmen.
Cevap
7Cevap
Aklımda ve mantığım iyi durumda şükür.
Kalbimde büyüttüklerim aklımda yer bulamadı benim.
Yoo kimseyi büyütmüyorum minyatür minyatür daha eğlenceli 😄
Genelde kalbimde büyüttüklerim hep aklimda yer buldu🙂
Gitseler de akılda kalıyorlar bu kötü 🙃
Oooo atarlı giderli sfsd
Zorla güzellik olmuyor ama aşk kadar laftan anlamayan bir şey görmedim...🦄🍀❤️
Gözümüzde büyüttüklerimiz kalbimizi kapladı sonra içine etti, gitti 😅
Aklımda büyütmedim hiç, buna cevabım yok.
Kalbimde büyüttüklerim aklımda küçüldü..
Hayır
Hayır
Bulmaz
Bulmadı
Maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?