Selam,
Ben istemediğim bir kahvaltıya gitmek zorunda kaldım 🤢
Soru başlıkta.
Ben istemediğim bir kahvaltıya gitmek zorunda kaldım 🤢
Soru başlıkta.
Zorla 3 saat hiçbir şey yapmadan sınıfta cebelleşmek. Sınıfları birleştirmişler.10 kişi sınıf 30 kişi nazi kampı olmş. Sonra bizi atölyeye aldilar. Proje felan her şey karıştı. Pcler felan açılmıyor. Yazılımlar silinmiş. Parçalar eksik. Bir de yarisma gününe robot hazırlayın diyorlar. Takım arkadaşım felan hepsi projeyi saldılar boş boş sohbet ettiler. Başta ben de bir seyler yapmaya çalıştm. Sonra bende hayat enerjimi kaybettim bıraktm projeyi katıldım onlara. Boş boş konustuk sıkıldık. Hoca da salmadı bizi sonuna kadar boş boş oturduk. Projeyi nasıl yapcaz diyoruz biz yapıyoruz siz de yapacaksınız diyor. Yaptıklarimız da bozlmş zaten mk. Mal mal 3 saat oturduk. Baya bunaldık. Hatta 12 ler sınav bahanesiyle kaçmayı bile planladılar. En azından hoca son saat tam bitmeden saldı. Hayatımdan 3 saat çalınmış hissediyorum.://_ıeEn azından kaçma planı yapmak eğlenceliydi.: l
Hiç bir şeyi zorla yapmam
Hiçbir şeyi 👑😄
Rica ederim ☺️
Cevap
10Cevap
zorla göz kalemi surduler ulan yakismiyor diyoruz illa surceksin dediler sonra boka döndük zaten
Hiçbir şeyi zorla yapmam
Üniversiteye gitmek 😂
😄 Ben zorla yapamam inadım pistir
Konuya iyi yönünden bak, bitmiş..
Zorla bir şey yaltiramazlar bana
İstemeye istemeye basortusu taktim
Haftaiçi hergün işe gitmek
Akraba ziyatreti🙂
Ders çalışmak 😂
Bugün dışarı çıktım
İnsanlarla çalışmak
hiç yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?