Herneyse görüşler için teşekkürler😌
Birileri sürekli size çatıyorsa nasıl çözüm bulursunuz?
Herneyse görüşler için teşekkürler😌

Biri bana sürekli çatamaz, buna müsaade etmem. Zaten ilk sorun yaşadığımız zaman gereken cevabı verir haddini bildiririm. İkinci kez bir tekrarı olursa her yerden engellerim bana ulaşamamasını sağlarım. İşi büyütür benimle uğraşmak için elinden geleni ardına koymayın peşimden gelirse gerekli mercilere şikayette bulunurum. Hakkinda gereken işlemler yapılır. Öyle her kuşun eti yenmez, hele benim etim hiç yenmez boğazına otururum. Bana yaptıklarına yapacaklarına hatta aklından geçenlere bin pişman olur. Fakat dönüşü olmaz. Gecmis olsun, üstüne birde helva kavururum...
İyi gıcık ederim 😄 benim huyum bu biri benimle uğraşıyorsa inatlaşır onun sevmediği şeyi yapmaya devam eder.
Evet görseldeki arkadaşa gelecek olursak ta anlaşılan eig seçilmişsin kudurmuş kıskançlıktan hepsi bu, gayet güzel ilerletiyorsun fenomenliği böyle atağına takılan çakıl taşlarını hiç umursama, tam gaz devam et iyice kudursunlar ağzı köpüklüler.
Son olarakta görüşlerini yorumlara kapalı yap atlayan rahatsız eden olmaz, sorularınıda gizlilere kapattın mı işlem tamamdır başın ağrımaz.
Üstede dediğim gibi biri bana çatıyorsa iyice gıcık veririm ben sataşmadan umursamadan, daha çok kudururlar ve bir şey yapamaz bıkarlar pes etme sakın bir şeylerden...
Askim niye haber etmiyorsun dalardik😅
Bizim potansiyele dayanamaz kdkdjjd😂
O onun problemi😅
Hep aynı kişi farklı hesaplar ☹️bana sataşıyor
Fena kıskanmış 😅
Ss atıp birine atsam cok yardımı dokunur eminim. Sjdkasld bi iki sn beni tınlar mi dersin🤭
Dene şansını şansını denemekten zarar gelmez😉😂
Neyse en son ss attığımda kanka olduk senle. Durduk yere kankis olmayalım 😅
Sjjsjs kankalık iyidir😂
No no herkesle değil. Sen başkasın 💋
Sendegg🥳😊
Takma Perso bas engeli öyle kişilere geç bunlar bitmez biri gider birileri geliyor
Engelleyip öyle Ergence bir davranış yapmak istemiyorum ama durmuyorlar sadece biri değil galiba bir tane biri var ama sürekli böyle sahte hesaplar açıp benim üstüme saldırdı ve bunun gün içinde genelde ben uyuduğum saatlerde yapıyor başka insanlar görsün diye yani niye yapıyor bilmiyorum
Ya şimdi persodinary ergence deme bunlar sürü sürü hergun çoğalıyor birde sende kaç kere gördüm engellemezsen daha çok görürsün bunları sen engelle geç
Teşekkürler
Cevap
27Cevap
Böyle insanları kaile bile alma perso.
Kim ne derse desin kulaklarını kapat.
Kör ve sağır ol.
Şimdi buna cevap versen onun seviyesine inmiş olacaksın.
Belli seviyesizin teki.
Çok mu canını sıktı engeli bas yoluna bak.
Yok say.
😌
Bir tık ile paylaşımı siler, engellerim.
Şeyimde bile olmaz ımm umrumda evet doğru kelime umrumda olacaktı. Zaten başarılı insanların düşmanları olur. Herkes bu uygulamada senin nasıl iyi başarılı biri olduğunu zaten biliyor. Sen resimdeki çita gibisin yani böyle insanları umursamana gerek bile yok.
Olum😂
Gerçekler böyle 😅
Bu ne denli bir kin böyle woow oldum😲Engelle geç boş ver canım.
Ne kadar önyargı ve cinsiyetci bir yaklaşım.
Aklım almıyor hemcinslerimi.
Bu denli bir yaklaşımda yapacağım belli.
Muhatap olmam kesinlikle.
Herkes kendi seviyesini ifşalıyor.
Insanların paylaşım özgürlüğü olan bir platformda kişi onayı gerekmiyor bizlere.
Eğer bu hakaretler size yazıldıysa.. Zerre durmayın engeli basın efendim.. Ve asla da kafanıza takıp üzülmeyin.. Bu nedir biliyormusunuz bu size olan ilgiyi kıskanmadım... Madem cinsellikten hoşlanmıyor.. Neden hem cinsel soruyu okuyup, yorum yapıp, birde hakaret ediyor size o zaman.. Çünkü burada erkeklerin size gösterdikleri ilgi bu kadını delirtmiş.. Ve deli gibi de kıskanmış.. ALLAH aşkına böyle kıskanç kişilerin sözlerini bile kafanıza takmaya değmez efendim.. Basın engeli gitsin bu kadar..
Bunların istediği kendisiyle muhatap olunması, cevap verilmesi.
Karşılık vermezsen bir süre sonra uğraşmayı bırakır.
Karşılık verilirse tuzağına düşmüş olursun.
En iyisi hiç görmezden gelmek.
Şahsen benim çözümüm böyle.
😊
☺️☺️
Ben herzaman demişimdir dışarda dönüp bakmayacağın selam bile vermeyrceğin kişiler buradaki başka mallar tarafından götü kaldırılıyor.😀 Sonra ona bu şataşma hakkını haddini kendinde görebiliyorlar. boş ver bunlar ilgi fukarası. Birileriyle şürtüşmek bile nimet bunlar için😂
Engel atıyorum ve kafaya takmıyorum. Basit bir şey.
Meyve veren ağaç taşlanır hatun 😄 boş geç engeli bas çünkü başka yapacak bişey yok türedikce yürüyorlar bir ara bana abanmislardi baktılar bundan bi bk olmaz onlarda gitti yapayalnız kaldım sksksk işleri güçleri yok ne yapsınlar uğraşıcak biseyler lazım
Engelle perso bunlar bitmez sitede bir çoğu kıskandığı için yapıyor
Bitecekler konu benim burada sıradan bir şey değil😂
Farkındayım hangimize yapmıyorlarki ama sana biraz daha fazla sitede gözde olan birisin birde birçok fenoluğun var çekemiyorlar seni
Niye çekemediklerini anlamıyorum emek verdim kaç ay boyunca onlarda emek versin onlarda alsın yani zor bir şey değil o kadar niye emek verip almak yerine ya da daha iyisi olmak yerine çeke made böyle saçma sapan davranış yapar bir insan gerçekten anlamak zor
Ellerinden gelmediği için başarılı kişilere laf atmayı daha kolay buluyorlar sen engelle hiç birini ciddiye alma
Kaale alma ya da yapamıyorsan engeli bas geç. Kendini üzmene düşünmene bile değmez.
Engel atıyorum her yerden özellikle hayatımdan, uğraşamam
uzaklaştırırım yanımdan olur biter fazla muhattap olunca yüz buluyolar
Engel atıyorum kurtuluyorum
Küfür etmeden küfür etkisi yaratabilen biriyim her anında aklına gelir 😅😅
Ciddi almiyorum ya salla gitsin bos seyler kim olduklari bile belli degil fazla ciddi alma burayi ergenler tayfasi trol tayfasi var
Çatma kurban olurum derim
Bence konuşmaya değmez. Engeli basar geçerdim 😒
kısmen haklı ama küfür hakaret gerektirmez düzgünce söylenir
Umursamıyorum genellikle
Çözüm aramaya gerek duymam. Sallamıyorum.
under my in dick kasampaşa diyecen geçecen .
Tepkisizlik en büyük cevaptır.
Hakaret ediyorsa ver avukata kesilsin sesi?
O ne yazmış öyle Allahlık deyip geçerim.😂
Hangi sorunun görüşüymüş onu merak ettim esas.
Umursamıyorum. Havlayıp susuyor.
Aldırma kardeş her türlü İnsan var burada
Engellerim
Bu ne ya?
😕
Kim yazdı bunu sana?
1 xper bir üye
Heee anlaşıldı... napiyoruz? Gülüyoruz tamam mı?😉😘
Tamam😂
Aferin 💋💋💋💋
Issizler persooooo zavallı ezikler 😉☺😘💋
Aynen öyle😂
hayatımda tutmam..
ne gerek var..
Kıskançlıktan çatıyordur, ağır laf söylerim.
Haklı birazcık çok abaza kız var çok
Cevap bile vermem
İletisimi kesmek
hic ugrasamam
Doğrudan engel..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?